//
کدخبر: ۵۴۲۳ //

برنامه پرسپولیس برای بازی صبا اعلام شد

برنامه پرسپولیس برای بازی صبا اعلام شد

 برنامه پرسپولیس برای بازی صبا اعلام شد

به گزارش فرتاک نیوز ، سرخپوشان ساعت 9:30 صبح امروز شنبه برای صرف صبحانه در رستوران هتل حضور پیدا کردند. ساعت 11 هم یک برنامه سبک دارند که در صورت مساعد بودن شرایط جوی، در محوطه هتل انجام می‌شود. ناهار هم در ساعت 12 تدارک دیده خواهد شد و پس از آن، بازیکنان استراحت می‌کنند تا ساعت 14 که جلسه فنی برای معرفی ترکیب اصلی تشکیل می‌شود. ساعت 14:40 دقیقه هم حرکت به سمت ورزشگاه خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز شنبه از ساعت 16:50 در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برابر تیم صبا به میدان خواهد رفت. پیش بینی می‌شود در این بازی تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس با وجود برگزاری مسابقه در یک روز کاری و با وجود شرایط جوی نامناسب از قم و شهرها و استان‌های همجوار برای تماشای این بازی راهی ورزشگاه شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف تیم صبای قم می‌رود که این تیم در نیم فصل دوم بازی‌ها روند متفاوتی را در پیش گرفته است و در سه بازی این مقطع پس از یک شکست، به یک پیروزی برابر پیکان دست پیدا کرد و هفته گذشته ماشین سازی را در تبریز متوقف کرد.

سرخپوشان هم در شرایطی در این بازی حاضر خواهند شد که علاوه بر محسن ربیع خواه که مصدوم است، سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی هم به دلیل سه اخطاره بودن حضور ندارند. این در حالی است که در بعضی موارد این محرومیت بنابر اعلام کارشناسان داوری از پیامدهای اشتباهات داوری در بازی با گسترش فولاد تبریز بود که در جریان آن، دو ضربه پنالتی مسلم به سود پرسپولیس هم از سوی داوران اعلام نشد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان