//
کدخبر: ۵۴۱۲ //

پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد/ مسلمان در لیگ غوغا می‌کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به این تیم امیدوار است.

پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد/ مسلمان در لیگ غوغا می‌کند

به گزارش فرتاک نیوز ، نیما نکیسا پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس امسال یک تیم بسیار خوب است که به صورت کامل شخصیت قهرمانی را دارد اما متأسفانه برخی به دنبال چالش کشیدن تیم هستند که این کار قشنگی نیست اجازه بدهید افرادی که برای این تیم تا این حد زحمت کشیده اند با قهرمانی نتیجه زحمات خود را برداشت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درمورد برخی فراز و نشیب های طارمی در گلزنی چیست، اظهار داشت: هر آدمی فراز و نشیب دارد، شما به این نکته توجه کنید که او چگونه خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد، فرشاد پیوس چگونه فرشاد آقای گل شد او دوندگی خیلی زیادی داشت خیر او هوش بالایی داشت و خود را در جایی قرار می داد که توپ به آنجا ختم می شود. من معتقدم مهدی طارمی هم خوب خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد اما بحث بازیکنان به میان آمد اجازه بدهد از محسن مسلمان هم یادی کنیم او در لیگ جاری واقعا غوغا می کند او به خوبی مهاجمان و دیگر هافبک ها را صاحب توپ می کنیم.

وی درخصوص بازی پرسپولیس مقابل صبا نیز عنوان کرد: من نتیجه برد دو بر یک پرسپولیس را در این بازی پیش بینی می کنم، چون آقای مرفاوی در هر تیمی که می رود یک تیم سخت کوش و البته دونده می سازد و صبا نیز به همین گونه بازی می کند، من معتقدم برانکو در نبود سه بازیکن اصلی خود می تواند به خوبی  جالی خالی آنها را حفظ کند.

وی در پایان درباره بازی با تراکتورسازی نیز خاطرنشان کرد: بازی تراکتور یعنی مهره ها و تفکرات و تیمی برنده است که بتواند از تک تک موقعیت های خود به خوبی استفاده کند.  

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان