//
کدخبر: ۵۳۲۵ //

تراکتورسازی دو امتیاز و یک تلفات داد

تیم فوتبال تراکتورسازی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است دربی تبریز را با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

تراکتورسازی دو امتیاز و یک تلفات داد

به گزارش فرتاک نیوز، نخستین دیدار از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز جمعه با جدال تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی آغاز شد که  این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دربی تبریز در شرایطی برگزار شد که آب و هوای سرد این شهر روی حضور تماشاگران تاثیر منفی گذاشته بود با این حال زمین مطلوب ورزشگاه یادگار امام بهانه ای برای بد بازی کردن دو تیم نگذاشته بود.

تراکتورسازی که مهره های زیادی را در اختیار دارد با وجود اینکه از حمایت تماشاگران خود نیز برخوردار بود اما در نیمه اول نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشت و حتی یک بار هم دروازه تیم قعرنشین ماشین سازی را تهدید نکرد.

نیمه دوم کمی متفاوت تر از نیمه اول بود و سرخپوشان تراکتورسازی تلاش بیشتری کردند تا به گل برسند اما در دقیقه ۷۳ مهدی کیانی کاپیتان این تیم با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار تیم قلعه نویی سخت تر شود.

با این حال در دقیقه ۸۰ تراکتورسازی به خاطر اشتباه مدافع ماشین سازی در دفع توپ و برخورد توپ به دستش صاحب یک ضربه پنالتی شد اما محمد ابراهیمی این ضربه را به بدن دروازه زد و در برگشت هم نتوانست دروازه را باز کند تا بهترین فرصت شاگردان قلعه نویی از بین برود.

در دقیقه ۹۰ این دیدار ماشین سازی در یک ضد حمله فرصت رسیدن به گل و پیروزی را داشت اما قاسمی نژاد این موقعیت را از دست داد و توپ را به بدن اخباری کوبید.

تراکتورسازی با این تساوی ۳۸ امتیاز شد و همچنان در رده دوم باقی ماند. ماشین سازی هم با ۱۰ امتیاز در قعر جدول رده بندی مانده است.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان