//
کدخبر: ۵۱۱۷ //
نتیجه بازی هرچه باشد خودزنی به فوتبال تبریز است

کاظمی: ماشین سازی در لیگ برتر می ماند

سرمربی تیم ماشین سازی گفت: این که می‌گویید باید 30 امتیاز بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم درست نیست.

کاظمی: ماشین سازی در لیگ برتر می ماند

به گزارش فرتاک نیوز  فرهاد کاظمی سرمربی ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور گفت: از حضور شما تشکر می‌کنم. خوشحالم در جمع شما هستم. حساسیتی‌ که بین تماشاگران به وجود آمده امیدوارم به بازی سرایت نکند چون که بین من و امیر قلعه‌نویی دوستی دیرینه‌ای وجود دارد. نتیجه بازی هرچه باشد خودزنی برای فوتبال تبریز به حساب می‌آید. چرا که اگر ما امتیاز از دست دهیم یک گام به سقوط نزدیک می‌شویم و اگر تراکتور امتیاز از دست دهد یک گام از قهرمانی دور می‌شود.هر دو ناچار هستیم برای برد به میدان برویم اما این چیزی از دوستی‌های من و قلعه‌نویی کم نمی‌کند.

سرمربی ماشین‌سازی درمورد شرایط آمادگی تیمش گفت: نسبتاً در شرایط خوبی قرار داریم. محروم و مصدوم نداریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسند و بدون حاشیه برگزار شود و هواداران ورزشگاه را راضی ترک کنند. امیدوارم امتیاز در تبریز بماند و برخلاف میل باطنی، برای برد بازی می‌کنیم. نقاط قوت تراکتور را می‌دانیم و ابتدا سعی می‌کنیم مانع گلزنی آنها شویم سپس تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم.

فرهاد کاظمی درباره جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: بازیکن سوریه‌ بازیکن سوریه‌ای 2 روز مانده به قرارداد نهایی مبلغ بالایی درخواست کرد که ما قادر به پرداخت آن نبودیم. فردا یک بازیکن ازبک در راه است در غیر این صورت یک مهاجم غیراروپایی جذب می‌کنیم. مانوئل هم به ما دروغ گفت و پاسپورتش را گرفت و بدون رعایت اصول حرفه‌ای تبریز را ترک کرد. آندو و نریمان‌جهان هم میلی به بازی در ماشین‌سازی نداشتند. البته این دو در نیم‌فصل اول هم هیچ کاری برای تیم انجام ندادند و ما با رفتن آنها در حقیقت چیزی از دست ندادیم. اما ما با پول آندو 20 بازیکن می‌توانیم بگیریم و او قراردادش را طوری تنظیم کرده بود که هروقت اراده می‌کرد می‌توانست برود. من هیچ‌کس را در لیست مازاد قرار ندادم و هردو بازیکن با میل شخصی تبریز را ترک کردند.

مربی ماشین‌سازی درباره ماندن در لیگ برتر گفت: این که می‌گویید باید 30 امتیاز بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم درست نیست. ما فصل گذشته سیاه‌جامگان را با 26 امتیاز نگه داشتیم. اگر در 3 بازی گذشته داورها حق ما را می‌دادند ما الان 7 امتیاز گرفته بودیم. اما وقتی برای برد می‌رویم ما را می‌بازانند. در گذشته بیشتر تحلیل فنی می‌کردند اما امروز فقط در رابطه با حاشیه صحبت می‌کنند و این به جز مسموم کردن جو هیچ خاصیتی ندارد. همه همدل شوند تا ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان