//
کدخبر: ۵۲۴۳ //

تجمع استقلالی ها برای توقف تیم برانکو

تیم های صبا و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

تجمع استقلالی ها برای توقف تیم برانکو

به گزارش فرتاک نیوز،  تیم های صبای قم و پرسپولیس روز شنبه از ساعت 16:50 در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کننده یکی دیگر از بازی های حساس هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر خواهندبود.

موقعیت:

پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ در حال حاضر تنها تیمی است که از مرز 40 امتیاز عبور کرده و فاصله اش با تیم دوم جدول رده بندی 4 امتیاز است. سرخپوشان تهرانی در صورت شکست صبا دست نیافتنی تر خواهند شد اما اگر در این مسابقه لغزشی داشته باشند تراکتور را دوباره در نزدیکی خود لمس می کنند.

تیم صبای قم هم صمدمرفاوی این روزها وضعیت بهتری دارند ولی همچنان با 13 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند. آنها اگر سه امتیاز خانگی بازی با پرسپولیس را دشت کنند می توانند جایگزین سیاه جامگان در رده چهاردهم شوند اما در صورتی که نتیجه غیر از پیروزی برایشان به دست بیاید در رده پانزدهم باقی می مانند.

نیمکت:

تقابل برانکو ایوانکوویچ و صمد مرفاوی. یکی صدرنشین و دیگری یک قدم تا قعرنشینی. جدال دارا و ندار. جدال سرمربی اسبق تیم ملی ایران و گلزن پیشین تیم ملی. برانکو و مرفاوی در شرایطی به مصاف هم می روند که در دو دنیای متفاوت به سر می برند. برانکو با ستاره هایش روی ابرها راه می رود و قدم به قدم به قهرمانی لیگ نزدیک تر می شود اما مرفاوی تازه با خریدهای نصف و نیمه ای که در نیم فصل انجام داد خودش را پیدا کرده و به دنبال فرار از سقوط است.

حاشیه:

* میثم مجیدی تازه ترین خرید صبای قم فصل نقل و انتقالات نیم فصل است. این بازیکن از تیم استقلال راهی تیم قمی شده و در صورت صلاحدید مرفاوی می تواند مقابل این تیم به میدان برود.

* پرسپولیس همچنان درگیر ماجرای بازی با گسترش فولاد تبریز است. بعضی ها در فضای مجازی ویدیویی هایی منتشر کردند مبنی بر اینکه سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس باید چند جلسه  از همراهی تیمش محروم شود.

* مهدی طارمی، سیدجلال حسینی و فرشاداحمدزاده مهم ترین غایبان پرسپولیس به علت سه اخطاره بودند در برابر صبا هستند.این سه نفر با این محرومیت خود خواسته دیگر بدون دغدغه می توانند مقابل تراکتور و استقلال به میدان بروند.

* محسن فروزان ، حنیف عمران زاده، رضا عنایتی ، میثم مجیدی که سابقه حضور در استقلال یعنی رقیب پرسپولیس را در کارنامه خود دارند. آنها بدون شک انگیزه فراوانی برای رویارویی با پرسپولیس خواهند داشت. همچنین صمد مرفاوی سرمربی تیم صبا پیش از این بازیکن و سرمربی استقلال هم بوده است.

* ابوالقاسم دهنوی تنها بازیکن حال حاضر صبا است که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد.

* رامین رضاییان تنها بازیکن پرسپولیس است که سابقه حضور در صبا را در کارنامه خود دارد.

عددبازی:

* از آخرین برد صبا مقابل پرسپولیس 1636 روز می گذرد. آخرین بار مردادماه 91 بود که تیم قمی موفق به شکست پرسپولیس شد.

* دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی باتک گل مهدی طارمی در دقیقه 40 به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

* پرسپولیس در نیم فصل دوم هنوز گل نخورده و امتیازات کامل را هم به دست آورده است.

* علیرضا بیرانوند بعد از شکستگی دستش در 4 بازی اخیر که به میدان رفته گلی نخورده است. تعداد کلین شیت های پرسپولیس به  عدد 13 رسید.

* صبای قم در این فصل تنها دو برد داشته که هردوی آنها با نتیجه یک برصفر ، در ورزشگاه یادگار امام قم و مقابل تیم های تهرانی سایپا و پیکان بوده است.

* صبا در دو بازی اخیر با محسن فروزان هنوز گلی دریافت نکرده است.

ستاره:

در روزی که مهدی طارمی و سیدجلال حسینی و فرشاد احمدزاده در ترکیب پرسپولیس نیستند امید اصلی برانکو برای گلزنی وحید امیری است. بازیکن ملی پوش سرخپوشان تهرانی همیشه در بزنگاه ها به داد تیمش رسیده است و این بار هم تلاش می کند جور مهدی طارمی غایب را بکشد.

محسن فروزان می تواند چهره ویژه تیم صبا در بازی با پرسپولیس باشد این روزها که بردن تیم برانکو برای خیلی از تیم ها آرزو شده گرفتن یک امتیاز هم می تواند غنیمت باشد. فروزان باید تحمل بالایی در برابر فشارسنگین تیم سرخپوش تهرانی داشته باشد تا تیمش به موفقیت برسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان