//
کدخبر: ۵۱۹۳۷ //

تغییر برانکو به کام جلالی؛ نعمتی که سوخت

مجید جلالی چند هفته گذشته به طعنه از نیمکت‌نشینی منشا و سیامک نعمتی در پرسپولیس گفته بود.

تغییر برانکو به کام جلالی؛ نعمتی که سوخت
به گزارش فرتاک نیوز،

جلالی بابت از دست دادن نعمتی و منشا در این فصل تاوان زیادی داده و تعداد گل‌های این تیم و بردهایش افت فاحشی داشته است. شاید اگر برد مقابل پرسپولیس بدست نمی‌آمد جلالی حتی تاوان سنگین‌تری هم پرداخت کرده و اخراج می‌شد. بازی مقابل جلالی اما فرصتی برای این دو بازیکن به خصوص نعمتی بود تا حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را تجربه کند. تجربه‌ای که بیشتر برای جلالی شیرین بود تا برای برانکو.

 

سیامک نعمتی پیش از این در دقایق معدودی که در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته بود عملکرد خوبی داشت و با تاثیرات مثبتش این تصور را بوجود آورده بود که اگر به او فرصت برسد می‌تواند نقش پررنگ‌تری در پرسپولیس داشته باشد. با توجه به ترافیک برانکو در میانه میدان، بعید بود که به سیامک نعمتی فرصت برای حضور در ترکیب اصلی برسد. برانکو این فرصت را مقابل پیکان به این بازیکن داد تا خودش را اثبات کند اما نعمتی نتوانست از این فرصت استفاده‌ای ببرد.

 

نعمتی نه تنها فرصتی برای پرسپولیس ایجاد نکرد بلکه با خطایی که پشت محوطه جریمه انجام داد یک گل را تقدیم تیم سابقش کرد. او به غیر از یک ضربه به سمت دروازه پیکان که با فاصله زیادی به بیرون رفت عملکرد مثبتی در این بازی نداشت و بعید به نظر می‌رسد که برانکو بخواهد با وجود هافبک‌های آماده‌اش به این زودی فرصت دوباره‌ای به این بازیکن بدهد. بشاررسن، دیگر هافبک پرسپولیسی‌ها هم که در بازی‌های آسیایی به عنوان بازیکن تعویضی عملکرد بسیار خوبی داشت هم شرایطی مشابه نعمتی دارد. با نمایش نسبتا ضعیف این دو بازیکن در ترکیب اصلی فعلا تفنگداران پرسپولیس حاشیه امنیتی نسبی برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت و خطر جدی آنها را تهدید نمی‌کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: وب‌سایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان