//
کدخبر: ۴۰۹۰۷ //

نعمتی؛ جانشینی مناسب ستاره پرسپولیس

photo_۲۰۱۷-۰۷-۱۵_۰۱-۵۷-۰۱

 به گزارش فرتاک ورزشی؛ از اردوی سرخپوشان در اوکراین خبر می رسد، وحید امیری که با مشکل مصدومیت از ناحیه کمر روبرو شده، هنوز به تمرینات گروهی تیم اضافه نشده و با ادامه این وضعیت، بعید خواهد بود برانکو برای حضور این بازیکن تاثیرگذار در دیدار سوپرکاپ و دیدار های نخست پرسپولیس در لیگ برتر ریسک کند.

مصدومیت امیری که با فیزیوتراپی و آب درمانی رو به بهبود است، تنها نیاز به گذشت زمان دارد و بروز وخامت در آن، می تواند هافبک محبوب و باخلاق سرخپوشان را برای مدت ها خانه نشین کند.

 

سیامک نعمتی، هافبک 24 ساله و جدیدالورود پرسپولیس، در ایام غیبت امیری توانسته خودش را به برانکو نشان دهد و در تمرینات و دیدار های تدارکاتی، جانشین خوبی برای این بازیکن ملی پوش باشد. اتفاقی که با رضایت برانکو صورت پذیرفته و احتمالا نعمتی در دیدار سوپرکاپ سرخپوشان مقابل نفت تهران از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 

ظاهرا شانس به نعمتی رو کرده و سیامک این فرصت ویژه را به دست آورده تا با درخشش در دیدار های ابتدایی، اقبال برانکو را به دست آورده و خودش را در اندیشه های برانکو تثبیت کند.

 

اتفاقی که پیش از این برای ساسان انصاری و سامان نریمان جهان رخ نداد و این بازیکنان، ناگزیر به ترک پرسپولیس شدند و البته برای سروش رفیعی رخ داد و او را به ترکیب رساند.

 

برانکو عادت دارد کمتر ترکیبش را مورد تغییر قرار دهد و به ترکیب تیم برنده خود، دست نمی زند. از این حیث، فرصت حضور در سوپرکاپ برای نعمتی، می تواند یک فرصت طلایی برای این بازیکن تلقی شود.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان