//
کدخبر: ۵۱۵۰۴ //
مسئولان بارسلونا به من پیشنهاد دادند اما به پیشنهادشان گوش نکردم

اعتراف ایسکو بعد از عقد قرارداد با رئال مادرید

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها اعتراف کرد که رقیب دیرینه تیمش برای جذب او تلاشی نافرجام داشته است.

اعتراف ایسکو بعد از عقد قرارداد با رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

، ایسکو امروز (جمعه) به صورت رسمی قراردادش با رئال مادرید را تا ماه ژوئن سال 2022 تمدید کرد. او در کنفرانس خبری که به همین مناسبت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، اعتراف کرد که بارسایی‌ها هم قصد جذب وی را داشته و حتی با او تماس گرفته‌اند، اما او رئال را به آبی‌واناری‌ها ترجیح داده است.

 

ایسکو که علاوه بر بارسلونا، منچسترسیتی هم خواهان جذب وی بود، در پاسخ به خبرنگاران که درباره تلاش بارسلونا برای جذب وی سؤال پرسیدند، گفت: تماس‌هایی با من گرفته شد، اما من هرگز به آنها گوش نکردم. هدف من همیشه این بود که اینجا در رئال مادرید، در تیمی که به من اعتماد نشان داد، موفقیت کسب کنم. من می‌خواهم جایگاهم را به‌عنوان بازیکن ترکیب اصلی تیم تثبیت کنم و جام‌های زیادی ببرم.

 

ایسکو درباره شیرین‌ترین خاطره‌ای که از زمان انتقالش از مالاگا به رئال مادرید داشته است هم گفت: من دسیما (دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا) را به‌عنوان اتفاقی به یاد ماندنی انتخاب می‌کنم، چون جامی بود که باشگاه برای بردن آن بیشترین انگیزه را داشت. در این مدت اما اتفاقات بدی هم برایم رخ داده است، از جمله مصدومیتم در ابتدای فصل گذشته که واقعاً مرا ناراحت و خشمگین کرد.

 

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید فصل نخست مربیگری‌اش در رئال مادرید آن‌طور که باید و شاید نتوانست از ایسکو بهترین بازی‌های ممکن را بگیرد. اکنون اما داستان عوض شده است و ایسکو محور اکثر حرکات تیم زیزو در میانه میدان است.

 

هافبک سابق مالاگا در این باره خصوص هم تأکید کرد: از اولین روز ورود زیدان به رئال کادر فنی ما، او گفت که به توانایی‌های من ایمان دارد. او از اولین روز این اعتماد را به من نشان داد. من هم صبوری کردم چون می‌دانستم که فوتبال ورزشی تیمی است که در آن شما باید منتظر رسیدن فرصت‌های‌تان باشید.

 

ایسکو در پایان درباره دلیل طولانی شدن روند مذاکرات برای عقد قرارداد جدیدش که غرامت فسخ آن به 700 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است هم گفت: من سال گذشته هم می‌توانستم قراردادم را تمدید کنم، اما این کار را نکردم، چون می‌خواستم که تنها روی بازی‌ام تمرکز داشته باشم. با این حال من همیشه به تمدید قراردادم با رئال فکر می‌کردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان