//
کدخبر: ۱۸۱۸۰ //

چرا رئال باید از جدایی ایسکو نگران باشد؟

آینده ایسکو در رئال مادرید همچنان مبهم است ولی تقریبا همه روی یک نکته اتفاق نظر دارند و آن این است که جدایی ایسکو، تبدیل به یک حسرت تاریخی در بزرگ‌ترین تیم اسپانیا خواهد شد.

چرا رئال باید از جدایی ایسکو نگران باشد؟

به گزارش فرتاک نیوز، به نقل از مارکا، شب گذشته در بازی با آلاوس، یک بار دیگر هواداران رئال یک صدا نام ایسکو را فریاد زده و به تشویق این ستاره اهل مالاگا پرداختند. این تشویق ها از آن جهت خبرساز و حائز اهمیت بودند که آینده ایسکو در رئال  هنوز نامشخص است. 15 ماه به اتمام قرارداد، ایسکو همچنان به هیچ توافقی با مسئولان رئال برای تمدید قرارداد نرسیده و هواداران رئال نیز به شدت نگران این قضیه هستند.

از سوی دیگر علاقه باشگاه بارسلونا، دشمن همیشگی رئال به جذب ایسکو نیز مزید بر علت شده تا رئالی ها پیگیرتر از همیشه به قضیه تمدید قرارداد ایسکو باشند.

112

نمایش ایسکو برابر آلاوس فوق العاده بود؛ به طوریکه یک بار دیگر ثابت شد که مسئولان رئال باید به هوش بوده و هرچه زودتر او را به تمدید قرارداد متقاعد کنند. زیدان نیز در نشست خبری پس از بازی بر این نکته تاکید کرد و گفت که کاملا مشتاق است تا ایسکو قراردادش را تمدید کند.

 

101 دخالت مستقیم در جریان بازی، 74 پاس که 92.86 درصدشان درست بود و 11 بار اقدام به توپگیری(بیشتر از هر بازیکنی در رئال) گوشه ای از عملکرد ایسکو برابر آلاوس بود و اگر می خواهید بیشتر به نقش او در برد رئال پی ببرید، کافی است به گل دوم رئال اشاره شود.

دقیقه 85 و در شرایطی که آلاوس بسیار خطرناک حمله می کرد و هر لحظه ممکن بود رئال گل تساوی را دریافت کند، این ایسکو بود که با یک شوت مهلک از زاویه بسته، گل دوم را به ثمر رساند تا فشار از روی رئالی ها برداشته شود. پس از گل او بود که رئال توسط ناچو به یک گل دیگر نیز دست یافت تا خیال خود از کسب برد را راحت کند.

جالب اینکه ایسکو پس از اتمام بازی در زمین چمن باقی ماند و با پسر کوچکس به فوتبال مشغول شد. او در نشست خبری پس از بازی نیز حرفی از تمدید قرارداد نزد و تنها عنوان داشت که سعی می کند از هر فرصتی که زیدان به وی می دهد نهایت استفاده را ببرد.

 

ایسکو در جریان بازی در چند نوبت با دریبل های متوالی خود هواداران رئال را از روی سکوها نیم خیر کرده و به وجد آورد. حرکاتی که در سال های اخیر تنها از اینیستا دیده بودیم. رئال اگر می خواهد که دو سال دیگر ایسکو چنین دریبل هایی را کنار اینیستا در بارسلونا به نمایش نگذارد، باید هرچه زودتر با این بازیکن تمدید کند. ایسکو شب گذشته بار دیگر ثابت کرد که شایسته نیمکت نشینی در رئال نیست و زیدان باید این چالش را جدی تر از گذشته در نظر بگیرد.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان