//
کدخبر: ۵۱۲۸ //

مروری بر بی‌مهری داوران در حق پرسپولیس از پارسال تا امسال

به نظر می رسد اعتماد داوران به حرکات مهدی طارمی در زمین مسابقه از بین رفته است.

مروری بر بی‌مهری داوران در حق پرسپولیس از پارسال تا امسال

به گزارش فرتاک نیوز   مهدی طارمی در بازی با گسترش‌فولاد تک‌گل پرسپولیس را به ثمر رساند و تیمش را با حاشیه امنیت در صدر جدول نگه داشت. با این وجود نکته عجیب در مورد این بازیکن در مسابقه روز دوشنبه، تداوم بی‌اعتمادی داوران به او بود؛ جایی که دو بار متوقف شدن طارمی در محوطه جریمه، احمد صالحی را برای اعلام پنالتی متقاعد نکرد. کارشناسان داوری بعد از مسابقه گفتند هر دو اتفاق رخ داده برای طارمی خطا بوده و داور باید پنالتی می‌گرفته، اما صالحی دیدگاه دیگری داشت. اگر پارسال خراب کردن پنالتی‌ها کابوس مهاجم بوشهری پرسپولیس بود، امسال عدم اعلام پنالتی روی او به یک عذاب بزرگ برای این بازیکن تبدیل شده است.

پنالتی‌های مفقود شده

مطابق اجماع نظر کارشناسان داوری، تنها در دو ساعت آخر از مسابقات این فصل پرسپولیس، سه خطای پنالتی روی مهدی طارمی رخ داده که داوران از اعلام آن چشم‌پوشی کرده‌اند. در دقیقه56 مسابقه با فولاد و در حالی که پرسپولیس با سه گل از حریف پیش بود، مدافع فولاد، طارمی را در موقعیت تک به تک از پشت زد که اکبریان این صحنه را پنالتی ندانست. در بازی با گسترش هم در نیمه اول ده‌خسوس روی طارمی پنالتی کرد و اواخر بازی نیز بابک حاتمی و اسدی این بازیکن را زدند، اما صالحی هیچ‌کدام از این دو اتفاق را پنالتی ندانست. از دقیقه56 بازی با فولاد تا دقیقه86 مسابقه با گسترش 120دقیقه فاصله است و در این مدت داوران هر 40دقیقه یک بار از یک خطای پنالتی روی مهاجم پرسپولیس چشم‌پوشی کرده‌اند!

ریزش باورنکردنی

مهدی طارمی پارسال تا پایان هفته هجدهم موفق شده بود شش پنالتی از مدافعان تیم‌های حریف بگیرد، اما امسال تا پایان هفته هجدهم تنها یک پنالتی روی این بازیکن اعلام شده که آن هم مربوط به بازی با نفت تهران است! ظاهرا اعتماد داوران به کلی از طارمی سلب شده و آنها در مورد اعلام پنالتی روی این بازیکن چند برابر بیشتر سختگیری به خرج می‌دهند.

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان