//
کدخبر: ۱۵۸۸ //

برانکو در معرض یک آزمایش بزرگ

سرمربی کروات سرخپوشان پایتخت که اعتقاد خاصی به نظم و هماهنگی تیمی دارد اکنون برای بازی با سایپا در برابر یک آزمایش بزرگ قرار دارد.

برانکو در معرض یک آزمایش بزرگ

به گزارش فرتاک نیوز؛ سرانجام انتظارها به پایان رسید و سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست. اگرچه دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب هنوز کارت بازی رفیعی صادر نشده و اما و اگرهایی هم در مورد شکایت فولاد از این بازیکن وجود دارد، اما از همین حالا بحث در مورد حضور رفیعی در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با سایپا اوج گرفته است. ب

رخی منابع خبری گزارش می‌دهند که به احتمال زیاد رفیعی در بازی روز جمعه از ابتدا سرخپوشان را همراهی خواهد کرد؛ خبری هیجان‌انگیز که می‌تواند هواداران روی سکوها را به وجد بیاورد. با این همه اگر کارت بازی رفیعی صادر شود و برانکو بلافاصله در هفته اول او را در ترکیب اصلی قرار بدهد، به وضوح شاهد خیانت این مربی به یکی از مهمترین فلسفه‌هایش خواهیم بود؛ جایی که او همیشه اعتقاد داشته بازیکنان جدید باید به حد نصابی از شرکت در تمرینات گروهی برسند و پس از آن به تدریج در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

 

مساله رامین رضاییان

پس از آنکه رامین رضاییان از ترکیه به پرسپولیس برگشت، مدتها طول کشید تا این بازیکن در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار بگیرد. در آن زمان همه گمانه‌زنی‌ها حول محور این بود که برانکو دارد شاگرد یاغی‌اش را تنبیه می‌کند. با این وجود مربی کروات به شدت این موضوع را انکار می‌کرد و می‌گفت تنها دلیل بیرون نشستن رامین آن است که او به تازگی به تیم برگشته و جلسات تمرینی کمی را در کنار سرخ‌ها سپری کرده است.

برانکو مدام تعداد تمرینات گروهی رضاییان را برای خبرنگاران می‌شمرد و می‌گفت اینها برای فیکس شدن کم است. وضع در مورد مهدی طارمی هم کم‌وبیش به همین ترتیب بود و چهار هفته طول کشید تا با وجود نیاز فنی قرمزها به آقای گل لیگ پانزدهم، مهاجم بوشهری در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود. حالا برانکو در معرض یک آزمایش بزرگ قرار گرفته؛ اینکه در مواجهه با سورپرایز بزرگ جذب سروش رفیعی، کماکان به فلسفه‌اش وفادار می‌ماند و این هافبک تکنیکی را به تدریج به ترکیب تیم اضافه می‌کند یا اینکه در نهایت ذوق‌زدگی همه حرف‌های قبلی‌اش در مورد رامین رضاییان، طارمی و حتی ساسان انصاری را از یاد می‌برد و سروش را به سرعت فیکس می‌کند؟ جواب این سوال عصر جمعه مشخص خواهد شد؛ البته مشروط بر اینکه اساسا مشکلات اداری رفیعی برای حضور در میدان رفع شود.

 

 

 

منبع: همشهری ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان