//
کدخبر: ۵۰۴۶۵ //

نتایج خوب کهکشانیها با زیدان

یکی از دلایل موفقیت رئال پس از حضور زیدان روی نیمکت این تیم، نتایج خوب سپیدپوشان پس از وقفه بازی های ملی است.

 نتایج خوب کهکشانیها با زیدان
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از حضور زیدان روی نیمکت رئال، بازیکنان این تیم 5 بار در اردوی تیم ملی کشورشان حضور یافته اند و پس از بازگشت آنها، رئال 5 مسابقه انجام داده  که در هر 5 دیدار به پیروزی رسیده است.

 

دیدار اول به ال کلاسیکو در فصل اول حضور زیدان بازمی‌گردد که بازیکنان پس از بازگشت از اردوی تیم‌های ملی شان، مقابل بارسلونا در نوکمپ به میدان رفتند که موفق شدند 2-1 پیروز میدان شوند. سپس آنها در فصل گذشته، پس از اردوی اول، اوساسونا را 5-2 شکست دادند، پس از اردوی دوم رئال بتیس را 6-1 بردند، پس از اردوی سوم اتلتیکو را 3-0 شکست دادند و پس از اردوی چهارم، 3-0 آلاوس را شکست دادند و بدین ترتیب، رکورد 100 درصد پیروزی در 5 تقابل پس از اردوهای تیم های ملی کسب کرده اند.

 

این بهترین رکورد رئال در این مبحث در دو دهه اخیر است. پس از تیم زیدان، رئال با هدایت کیروش و پیگرینی موفق شده بودند 3 بازی را پس از اردوهای تیم‌های ملی با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

برای بیشتر مربیان موفق رئال، این دیدارها همیشه دردسرساز بودند. برای مثال، فابیو کاپلو تنها در 4 بازی از 8 بازی به پیروزی رسید و ویسنته دل بوسکه، در 4 بازی از 9 بازی موفق به کسب برد شد. توانایی زیدان برای اجرای سیستم چرخشی باعث شده تا این تیم همیشه نفراتی آماده در اختیار داشته باشد و حالا برای بازی شنبه مقابل لوانته نیز اوضاع از همین قرار است. اینکه کاسمیرو و کیلور ناواس پس از اردوی تیم ملی شان، تنها یک جلسه با تیم تمرین داشتند، بدین معناست که آنها جای خود را به دو بازیکن دیگر در ترکیب رئال خواهند داد.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان