//
کدخبر: ۵۰۰۴۱ //
کابوس در نوکمپ؛

شوک به بارسلونا؛ ستارگان بزرگ در راه جدایی

ممکن است به جز نیمار، ستارگان بزرگ دیگری چون لیونل مسی و جرارد پیکه نیز از بارسلونا جدا شوند.

شوک به بارسلونا؛ ستارگان بزرگ در راه جدایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 بحران مدیریتی به شدت گربیان بلوگرانا را گرفته و با توجه به عدم ثبات در شرایط این تیم، تیم های بزرگ اروپا یک به یک برای جذب ستارگان این تیم به صف شده اند.

 

امروز نشریه توتواسپورت نزدیک به باشگاه یوونتوس فاش کرد که جرارد پیکه به شدت مورد توجه یوونتوس قرار گرفته و ممکن است این بازیکن در تابستان سال بعد راهی تورین شود.

01189727

 

 

 

یوونتوس در تابستان امسال لئوناردو بونوچی را از دست داده و به شدت به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و پیکه می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد.

 

البته یوونتوس به جز پیکه، قصد دارد برای جذب کاپیتان تکنیکی بارسا آندرس اینیستا نیز اقدام کند و با توجه به تکذیبیه امروز این بازیکن باتجربه به صحبت های بارتومئو مبنی بر تمایل بارسا به حفظ او، شایعات جدایی وی افزایش یافته است.

 

همچنین به جز پیکه و اینیستا، وضعیت تمدید قرارداد لیونل مسی هم مشخص نیست و به نظر می رسد فوق ستاره آرژانتینی با حضور این مدیریت تمایلی به ماندن در بارسا ندارد.

01201993

 

 

 

سیتیزن ها به رهبری گواردیولا با  پیشنهاد 275 میلیون یورویی در انتظار اشاره ای از ستاره شماره 10 بلوگرانا هستند و علیرغم مصاحبه های متوالی بارتومئو، هیچ چیز در مورد آینده او تغییر نکرده است.

 

در نهایت احتمال برگزاری استیضاح و اوضاع آشفته مدیریت بارسلونا ممکن است به زودی ستارگان این تیم را از ادامه فعالیت در نوکمپ منصرف کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان