//
کدخبر: ۵۰۳۵۵ //
گل‌گهر1 - 2 استقلال؛

برد شاگردان علیمنصور در سیرجان/ استقلال به ادامه راه امیدوار شد

تیم استقلال در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل گل گهر به برتری رسید.

برد شاگردان علیمنصور در سیرجان/ استقلال به ادامه راه امیدوار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه رقابت‌های جام حذفی دو تیم استقلال و گل‌گهر از ساعت 17:45 در سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

 

در شروع نیمه اول این تیم استقلال بود که بازی را هجومی آغاز کرد و توسط فرشید اسماعیلی در دقیقه اول بازی اولین خطر را ایجاد کرد که با بی دقتی توپ به بیرون رفت. در دقیقه 3 محمد غلامی فرصت خوبی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد ولی نتوانست از آن بهره‌ای ببرد. اسماعیلی فرصت دیگری را نیز داشت که بازهم توپ را با اختلاف زیاد به بیرون زد. بعد از دو موقعیت ایجاد شده توسط استقلال بازی به صورت متعادل در بین زمین اداره شد. در دقایق پایانی نیمه اول تیم گل گهر فرصت بیشتری را پیدا کرد که به دروازه استقلال نزدیک شود ولی روزبه چشمی در دو موقعیت ناجی دروازه آبی ها شد. علی قربانی در دقیقه 40 در محوطه جریمه حریف بهترین فرصت استقلال در نیمه اول را از دست داد. در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در شروع نیمه دوم بازهم این تیم استقلال بود که بازی را هجومی تر آغاز کرد و ضربه سنگین امید نورافکن به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. یک دقیقه بعد این بار نوبت شهسواری بازیکن گل گهر بود که موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد. استقلال حملات خود را در نیمه دوم ادامه داد و در دقیقه 56 روی حرکت زیبای مهدی قائدی و در ریباند امید نورافکن توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند. غلامی مهاجم گل گهر یک دقیقه بعد این فرصت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند ولی توپ به بیرون رفت. تیم گل گهر در ادامه حملات خود را ادامه داد تا اینکه روی فرصت طلبی بازیکن این تیم و دفع ناقص مهدی رحمتی داور یک ضربه پنالتی برای گل گهر اعلام کرد و محمد غلامی در دقیقه 75 گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل تیم میزبان زیاد دوام نداشت و علی قربانی توانست در دقیقه 85 گل برتری شاگردان منصوریان را به ثمر برساند. هرچند بازیکنان گل گهر اعتقاد داشتند روی گل دوم بازیکنان استقلال روی دروازه بان خطا انجام داده است. در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

 

گل‌گهر1  ..........................................................................................2 استقلال

گل‌ها: امید نورافکن 56(استقلال) - محمد غلامی 75(گل گهر)- علی قربانی 85(استقلال)

اخطار: مهدی قائدی-استقلال (8)، حمیدپورعلی- گل‌گهر (9)، فرشید باقری-استقلال(61)،  مهدی رحمتی-استقلال(79)

 

ترکیب تیم استقلال:

سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری،‌ امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، جابر انصاری، علی قربانی

 

ترکیب تیم گل‌گهر:

آرمان شهدادنژاد، میلاد صادقیان، حامد زمانی،عیسی پرتو، سجاد اژدر، محمد غلامی، علیرضا ابراهیمی، پیمان نامور، احمد حسن زاده، امین پورعلی، علی شهسواری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان