//
کدخبر: ۴۹۹۷۷ //

واکنش حسین الله‌کرم به حجاب زنان سوری در ورزشگاه آزادی

حسین الله‌کرم می‌گوید نمی‌تواند درباره بازی ایران و سوریه حرفی بزند چون اصلا نه بازی را دیده و نه اتفاقات و حرف و حدیث‌هایش را!

واکنش حسین الله‌کرم به حجاب زنان سوری در ورزشگاه آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی ایران و سوریه ، نتیجه ای که در آن رقم خورد. بحث حضور بانوان در پشت درهای آزادی و تصاویر خانم های سوری که با حجاب نامناسب به استادیوم آزادی آمده بودند ، باری دیگر مسئله حضور خانم‌‌های ایرانی در ورزشگاه‌ها را به مسئله‌ای اساسی در کشور بدل کرد.

 

خیلی ها را یاد منتقدان حضور بانوان انداخت و در راس منتقدان حضور بانوان در ورزشگاه ها، سردار حسین الله کرم قرار دارد. یکی از سران تشکل انصار حزب الله که آخرین بار در نماز جمعه تهران طوماری علیه ورود خانم ها به ورزشگاه ها پر کرده بود.

 

اما حالا او بعد از این اتفاقات ، چه نظری درباره مسئله ورود بانوان به ورزشگاه ها، مسئله حضور خانم های سوری در آزادی با حجاب نامتعارف و بازتاب های توئیتری این ماجرا دارد؟

 

او  می گوید: «من اصلا بازی را ندیدم که درباره نتیجه و بحث های دیگر صحبت کنم .» اما بالاخره این اتفاق کلی بازتاب داشته و کلی عکس هایش در فضای مجازی چرخیده اند. الله کرم در این باره هم همان نظر را دارد: «ندیدم، حتی عکس هایی که در فضای مجازی می گویید از حضور خانم های سوری منتشر شده را هم ندیدم و تا ندیدم نمی توانم درباره اش چیزی بگویم. بگذارید بروم عکس ها را ببینم و بعد درباره اش حرف بزنم.»

 

آیا نظر آقای الله کرم درباره مسئله ورود بانوان به ورزشگاه ها همچنان همان است که تا امروز بوده؟ او دوباره می گوید: «بگذارید این واکنش های بازی ایران و سوریه و فضایی که می گویید را ببینم ، بعد در این باره هم اظهار نظر می کنم!»

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان