//
کدخبر: ۴۹۸۵۸ //

بانوان سوریه‌ای در آزادی!

سفارت کشور سوریه در ایران از بانوان و مردان سوری خواسته با ارائه پاسپورت کشورشان خود برای دیدار سوریه با ایران به ورزشگاه آزادی بیایند.

بانوان سوریه‌ای در آزادی!
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز (سه شنبه) دیدار تیم های ملی ایران و سوریه از ساعت ١٩:٣٠ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

این دیدار برای سوری ها حکم صعود به جام جهانی را دارد و اگر بتوانند از سد تیم بدون شکست ایران عبور کنند، شاید بلیت روسیه را رزرو کنند. مسئولان این کشور جوایز و پاداش های مختلفی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته اند.

 

سفارت سوریه در تهران هم از هموطنان خود در ایران درخواست کرده امروز در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند و از تیمشان حمایت کنند. به همین منظور حتی از بانوان هم خواسته شده با ارائه پاسپورت سوری خود به آزادی بیایند و از سهمیه این تیم برای حمایت کشورشان استفاده کنند.

 

حضور بانوان کشور مهمان در ورزشگاه آزادی مختص این دیدار نیست و در همه بازی ها بین المللی بانوان با رعایت شئونات اسلامی می توانند وارد ورزشگاه شوند.

 

حساسیت نسبت به این اتفاق از زمانی افزایش یافته که سایت بلیت فروشی برخلاف هماهنگی های صورت گرفته امکان تهیه بلیت را برای بانوان هم فراهم کرد و تعدادی زیادی از زنان علاقمند ایرانی هم بلیت خریداری کردند اما بعد از گذشت چند ساعت فدراسیون فوتبال شرایط حضور بانوان را رد کرد و بلیت های خریداری شده باطل و اعلام شد که به زودی مبالغ دریافت شده عودت داده می شود.

 

همچنین فدراسیون فوتبال هم برای برگزاری هر چه بهتر جشن صعود ایران به جام جهانی طبقه دوم ورزشگاه را رایگان اعلام کرد تا سکوی خالی در این ورزشگاه وجود نداشته باشد.

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان