//
کدخبر: ۴۹۲۹۰ //

هدف کی روش از اعمال فشار به نیمکت کره جنوبی؟

سرمربی تیم ملی ایران با رفتارهای خود در کنار خط، نقش پر رنگی در تغییر روند بازی داشت.

هدف کی روش از اعمال فشار به نیمکت کره جنوبی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هر چند تائه یونگ سرمربی جدید کره جنوبی در اولین تقابل با کارلوس کی روش تلاش کرد تا وارد جنگ های روانی با تیم ایران نشود؛ اما بعد از سوت پیتر گرین استرالیایی، شرایط برای این سرمربی کره ای تغییر کرد و باز هم کی روش در کنار خط با فضا سازی های مورد نظر خود تلاش کرد تا بر جریان بازی تاثیر گذار باشد.

 

سرمربی تیم ملی با تزریق هیجان و انگیزه به بازیکنان ایران در داخل زمین به ویژه بعد از اخراج عزت اللهی، نقش پر رنگی در ریکاوری انگیزشی بازیکنان داشت و نتیجه این شد که تیم ملی با وجود یک یار کمتر برابر 60 هزار هوادار کره ای همچنان شکست ناپذیر باقی ماند. او در جریان بازی حتی نسبت به کوچکترین رفتارهای سرمربی کره جنوبی نیز واکنش نشان می داد تا برنده مطلق داخل و خارج مسابقه در نتیجه گیری باشد.

 

کی روش همچنین بعد از این اتفاق بارها تلاش کرد تا با تحت فشار گذاشتن داور استرالیایی و داور چهارم مسابقه، تمرکز کادرفنی کره را بر هم بزند و با اعمال فشار به نیمکت کره جنوبی، اجازه تصمیم گیری صحیح را از این تیم گرفت تا با این فضا سازی و البته 3 تعویض فوق العاده، سرمربی تیم ملی سومین سرمربی کره جنوبی را در نتیجه گیری برابر ایران ناکام بگذارد.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۲۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان