//
کدخبر: ۴۹۲۸۱ //

نکیسا بازی ایران و کره جنوبی را چطور دانست؟

دروازه بان سابق تیم ملی ایران گفت:« کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، منطقی ترین روش را برای کسب امتیاز برابر کره به کار گرفت و به نتیجه قابل قبولی رسید.»

نکیسا بازی ایران و کره جنوبی را چطور دانست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی ایران برابر کره جنوبی به تساوی رسید و رکورد شکست ناپذیری این تیم در رقابت های مقدماتی جام جهانی حفظ شد.

 

نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی ایران درباره بازی تیم ملی برابر کره جنوبی گفت: به نظر من به منطقی ترین حالتی که می توانستیم در این شرایط با کره بازی کنیم، عمل کردیم و نتیجه اش را هم گرفتیم.

 

او افزود: همین که تیم با افتخار به ایران بازمی گردد، دلیل خوبی است تا از کار تیم ملی راضی باشیم. مخصوصا با وجود ده نفره شدن توانستیم منطقی بازی کرده و یک امتیاز با ارزش بگیریم.

 

نکیسا همچنین اضافه کرد: جو ورزشگاه کره وحشتناک بود، ولی تیم ایران با این وجود توانست تمرکز خودش را حفظ کرده و بازی تاکتیکی اش را بدون نقص انجام دهد.

 

دروازه بان سابق تیم ملی ایران درباره آمار گل نخوردن تیم ملی گفت: وقتی که یک تیم از خط حمله و به وسیله بازیکنان مهاجمش دفاع کند و روی دفاع تیم فشار بیاورد و تاکتیک دفاعی مشخصی داشته باشد و مناطق خطرناک حریف را شناسایی کرده و ببندد؛ می تواند در بازی تدافعی آنقدر خوب عمل کند که گل نخورد. به نظر من تیم آنالیز ما عملکرد خیلی خوبی داشت و به خوبی نقاط قوت تیم کره را شناسایی کرده بود.

 

او افزود: در حال حاضر درک بازیکنان ما نسبت به مسائل تاکتیکی بالا است و این باعث می شود که بازیکنان به خوبی تاکتیک های مورد نظر مربی را در زمین پیاده کنند.

 

نکیسا در رابطه با عملکرد علیرضا بیرانوند در این بازی گفت: دروازه بان تیم ما خیلی خوب بود. به نظرم بیرانوند عملکرد قابل قبولی داشت. او خروج های خوبی داشت و توانست نقش مهمی در بسته نگه داشتن دروازه ایران داشته باشد. به نظرم بیرانوند در شرایط خیلی خوبی است.

 

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره شرایط تیم خودش هم گفت: شرایط تیم نفت روز به روز بهتر می شود.

 

او درباره بازی این تیم در جام حذفی برابر پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس یک تیم کاملا آماده است؛ اما می توانم بگویم ما دیگر نفت سابق نیستیم و عملکرد به مراتب متفاوت تری نسبت به بازی های قبلی مان برابر پرسپولیس خواهیم داشت.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان