//
کدخبر: ۴۹۰۸۲ //
نکونام بباز دربی نیست

تصمیمات عجیب برای دربی حساس !

مالک باشگاه خونه به خونه با گلایه بابت تصمیم شوراى تامین مبنى بر محرومیت حضور هواداران تیمش در دربى و در استادیوم قائمشهر خواستار تغییر این تصمیم شد.

تصمیمات عجیب برای دربی حساس !
به گزارش فرتاک نیوز،

دربى حساس مازندران در دسته اول این هفته مابین دو تیم نساجى و خونه به خونه در حالى برگزار خواهد شد که آخرین جدال دو تیم با حواشى و جنجال همراه شد. اتفاقى که اکنون با تصمیمى عجیب براى ممنوعیت همراهى هواداران دو تیم در استادیوم حریف همراه شده و گلایه و اعتراض مالک خونه به خونه را به همراه داشته است.

 

حسن زاده در خصوص تصمیم شوراى تامین براى عدم حضور طرفداران در دربى مازندران گفت: به من خبر دادند که در دو دربى بین دو تیم، طرفداران از حضور در زمین حریف منع هستند و این براى من در خصوص کشورى که امنیت در آن حرف اول را مى زند کاملا عجیب است. در بازى آخر دو تیم اتفاقاتى افتاد که خوشایند هم نبود اما به نظرم فوتبال در نهایت عاملى براى دوستى است و من مطمئنم مردم دو شهر را دوست دارند و وظیفه ما نیز این است که طریق فوتبال هواداران دو تیم را به یکدیگر نزدیک کنیم نه اینکه با ایجاد ممنوعیت کارى کنیم حساسیت بیشتر شده و دورى ها بیشتر شود.

 

وى ادامه داد: این تصمیم در جلسه در جلسه اى که شوراى امنیت در روزهاى آینده برگزار مى کند مورد بررسى مجدد باید قرار گرفته و هواداران بابلى باید بتوانند در ورزشگاه قائمشهر حضور یافته و مثل همه کشورهاى دنیا که تیم مهمان سهمى از ورزشگاه را در اختیار دارد، در آن سهیم باشد.

 

مالک باشگاه خونه به خونه با اعلام اینکه تضمین یک بازى بدون جنجال را خواهد داد گفت: بنده از جانب خودم قول میدهم که اینبار هیچ اتفاقى نخواهد افتاد و قطعا هواداران قائمشهرى نیز کمک خواهند کرد تا اینبار فضاى فوتبال جوانمردانه حاکم شود و رقابتى با روح دوستى و صرفا ورزشى در بازى جریان داشته باشد.

 

وى درباره این بازى حساس و دربى گونه در مازندران گفت: ما روى نیمکت خود فردى را داریم که سال ها تجربه بازى در میادین بین المللى را در ایران، قطر و اسپانیا را دارد و به نظرم جواد نکونام دربى باز نیست چرا که بازى هاى حساسى را تجربه کرده و ما به کسب پیروزى در این جدال کاملا امیدواریم.

 

حسن زاده در پایان با تبریک روز عرفه ابراز امیدوارى کرد دربى مازندرانى ها روحى تازه در فوتبال کشور بدمد.

 

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان