//
کدخبر: ۴۸۶۳۵ //

بدترین بازیکن لیگ درتیم آبی پوشان پایتخت

علی قربانی که فصل قبل بهترین مهاجم استقلال از نگاه آمار بود، در این فصل بهترین موقعیت‌های تیمش را از دست می‌دهد.

بدترین بازیکن لیگ درتیم آبی پوشان پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 فصل برای علی قربانی خوب شروع نشد. قربانی در دیدار اول نیمکت‌نشین دو خرید جدید استقلال شده بود. در دیدار دوم هم شماره نه استقلال از حوالی شش قدم حریف، ضربه سرش را به بیرون زد. ضمن این که داور پنالتی مسلم روی او را نگرفت تا قربانی نتواند کمکی به منصوریان کند. در هفته سوم هم استقلال در روز نیمکت‌نشینی قربانی موفق به شکست تراکتورسازی شد. ولی در دو هفته‌ اخیری که منصوریان با از دست دادن سجاد شهباززاده نیاز مبرم به گل‌‌های علی قربانی داشت، این مهاجم عملکرد خوبی ارائه نکرد. قربانی در دیدار مقابل پدیده، فراری شبیه به دربی سال قبل داشت. او به خوبی از چنگ مدافع یارگیرش رها شد و در شش قدم حریف منتظر توپ ارسالی بود. توپی که روی سرش فرود آمد ولی علی به بدترین شکل ممکن، آن را به بدن شهاب گردان کوبید. قربانی در این بازی هم مانند دو حضور قبلی‌اش به قدری بد بازی کرد که حالا آخرین بازیکن لیگ در جدول نمره‌های نود است. علی قربانی در این فصل در هر سه مسابقه‌ای که به میدان رفت، نمره «بد» ۴،۵ را گرفت. اتفاقی که باعث شد بدترین بازیکن لیگ تا پایان هفته پنجم لقب بگیرد. اگر قربانی تمرکز بیشتری در ضربات آخرش داشت، حالا جایگاه خودش و استقلال را هم بهبود می‌بخشید. علی قربانی فصل قبل هم در رقم زدن اولین برد استقلال، زننده یکی از گل‌ها بود. ولی قربانی در این فصل گلی نزد و استقلال هم همچنان در تلاش است که تعداد بردهای فصلش را به عدد دو برساند.

 

قربانی سال قبل بهترین آمار را در بین مهاجمان استقلال داشت. علی قربانی هر ۲۴۲ دقیقه یک گل زده بود. بعد از او محسن کریمی با آمار هر ۲۴۷ دقیقه یک گل، جابر انصاری هر ۲۶۲ دقیقه یک گل، بهنام برزای هر ۲۷۸ دقیقه یک گل قرار داشتند. کاوه رضایی هم برای به ثمر رساندن هر گلش، ۳۵۲ دقیقه انتظار می‌کشید.

 

حتی نتایج استقلال هم در حضور قربانی بهتر بود. قربانی دقیقا در نیمی از دیدارهای لیگ فصل قبل استقلال در ترکیب اصلی قرار داشت. در این پانزده مسابقه استقلال ۹ مرتبه پیروز شده بود و آمار ۲،۰۷ امتیاز از هر مسابقه را ثبت کرده بود. در حالی که استقلال در پانزده مسابقه دیگری که مسابقه را بدون حضور قربانی شروع کرده بود، فقط ۷ برد داشت؛ با میانگین امتیازی ۱،۷۳.

 

حالا علاوه بر این که بازیکنان جدید استقلال کمکی به منصوریان نکرده‌اند، بازیکنان فصل قبل تیم هم دچار افت شده‌اند. بازیکنانی که لیگ قبل، عصای دست منصوریان بودند و تاثیر مستقیمی در روند رو به رشد استقلال داشتند ولی حالا از دست آن‌ها هم کمکی برنمی‌آید.

 

 

منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان