//
کدخبر: ۴۱۲۸۶ //

امید اول استقلال در گلزنی چه کسی است؟

photo_۲۰۱۷-۰۷-۱۷_۰۱-۱۰-۳۳

به گزارش فرتاک نیوز؛ مهاجم شمالی در اولین ترکیب 11 نفره منصوریان جایی نداشت اما در اولین حضور فیکس در ترکیب، برای تیم‌اش گلزنی کرد و گرسنگی‌اش را به دست آوردن جایگاه ثابت در این تیم به نمایش گذاشت.

 

او از هفته نهم به بعد حتی یکی از مسابقه‌های استقلال در لیگ برتر را از دست نداد و همیشه بخشی از معادله‌های هجومی باشگاه بود. زوج علی قربانی و کاوه رضایی، از روزهای بد شروع فصل عبور کردند و نیم‌فصل دوم درخشانی داشتند. نقطه عطف فصل برای قربانی، با گل زدن به پرسپولیس رقم زد. ضربه سر تماشایی او به بیرانوند، دومین و مهم‌ترین شوک آبی‌ها در مسابقه بود. این بازیکن دو هفته قبل از دربی، دروازه هر دو تیم پیکان و ماشین‌سازی را باز کرده بود تا برای اولین بار در دوران فوتبال‌اش، در سه مسابقه متوالی لیگ گلزنی کند.

 

6 گل و 2 پاس گل، آمار فوق‌العاده‌ای نبود اما عملکرد قابل قبولی برای این بازیکن محسوب می‌شد. مهره‌ای که حالا ستاره بی‌چون‌وچرای دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل استقلال است. همه حدس‌های رسانه‌ای، زوج بیت‌سعید و شهباززاده را برای خط حمله استقلال در لیگ هفدهم درنظر گرفته‌اند اما بیرون از شبکه‌های اجتماعی در دنیای واقعی، علی به هیچ وجه حاضر نیست قربانی گمانه‌زنی‌ها شود.

 

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان