//
کدخبر: ۴۷۸۳ //

محرومیت استقلال کار دست هافبک جدایی طلب داد

محرومیت باشگاه استقلال باعث شد خروج هافبک جدایی طلب آبی پوشان با مشکل مواجه شود.

محرومیت استقلال کار دست هافبک جدایی طلب داد

به گزارش فرتاک  نیـوز، فرشید باقری هافبک جدایی طلب آبی ها که مدتی است به دنبال دریافت رضایتنامه خود برای جدایی از استقلال است روز گذشته نشستى را با مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرد . این بازیکن هنگام تمرین روز گذشته آبی پوشان  نیز به همراه مدیربرنامه هایش در کمپ زنده یاد حجازی حضور پیدا کرد تا به این ترتیب بتواند با علیرضا منصوریان صحبت کند.

 

باقری در انتهای تمرین به همراه مدیربرنامه هایش جلسه ای را با منصوریان برگزار کرد تا بلکه رضایتنامه اش را دریافت کند.پس از صحبت های منصوریان با مدیربرنامه های این بازیکن قرار شد سرمربی آبی پوشان در این خصوص جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه برگزار کند و تکلیف باقرى مشخص شود .البته در حال حاضر بحث محرومیت استقلال باعث شده تا خروج این بازیکن با آبی ها با مشکل مواجه شود.

 

این طور که شنیده مى شود منصوریان با جدایى فرشید باقری موافقت کرده بود و بدین منظور قرار قرار بود باشگاه خواهان باقری نامه ای را به باشگاه استقلال ارائه کند تا مسئولان نسبت به این مساله تصمیم گیری کنند اما تا این لحظه هیچ نامه ای به دست مدیران آبی نرسیده است.

 

شنیده ها حاکى از آن است که باقرى براى نیم فصل دوم قرار است از تیم هاى پیشنهادى یکى را انتخاب و این طور که به نظر مى رسد حضور این بازیکن در تیم هاى دیگر از جمله سپاهان زیاد خواهد بود چرا که باشگاه سپاهان خواهان جذب او است.

 

در هر صورت باید منتظر ماند تا دید در نهایت هافبک جدایى طلب آبى پوشان راهى کدام یک از تیم هاى لیگ برترى مى شود و یا اینکه محرومیت استقلال از سوی فیفا باعث ماندن او در استقلال شود .در هر صورت تا زمانی که مشکل استقلالی ها رفع نشود خروج این بازیکن امکان پذیر نخواهد بود و در حال حاضر نیز به نظر منصوریان با خروج وی مخالفت کرده است.

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان