//
کدخبر: ۴۶۸۲۳ //

دو ستاره تیم ملی ایران در انتظار قراردادهای جدید

دو ملی پوش سرشناس فوتبال ایران که برای فصل جدید هنوز بلاتکلیف هستند به صورت اختصاصی در کنار هم تمرین می کنند.

دو ستاره تیم ملی ایران در انتظار قراردادهای جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

اشکان دژاگه و علی کریمی دو ستاره تیم ملی ایران بعد از اتفاقاتی که در ماه ها و هفته های اخیر رخ داد تا با فسخ قرارداد از ولفسبورگ و دیناموزاگرب جدا شوند در شرایطی که هنوز برای فصل جدید تکلیف شان روشن نیست در روزهای گذشته کنار هم در برلین به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند تا از آمادگی بدنی دور نشوند.

 

این دو بازیکن که جزو امیدهای اصلی کارلوس کی روش در جام جهانی 2018 روسیه محسوب می شوند در حالی کنار هم در برلین تمرین می کنند که مدیربرنامه های آنها در حال آخرین رایزنی ها با باشگاه های خواهان عقد قرارداد با این دو بازیکن هستند. دژاگه هم از لیگ دسته اول انگلیس پیشنهاد دارد هم از یکی دو باشگاه اتریشی و سوئیسی ضمن این که در خصوص علی کریمی هم روایت های زیادی به گوش می رسد.

 

پدیده دو فصل گذشته سپاهان این روزها به سختی مورد توجه کرانچار و اصفهانی ها قرار دارد اما با وجود مذاکرات و پیشنهادات ارائه شده او از پاسخ دادن به سپاهانی ها طفره رفته چون هدف نخست او ماندن در اروپا است از همین رو پیشنهاداتی که از یک تیم دسته اولی در اسپانیا و یک تیم دسته دومی آلمان در اختیار دارد را در دستور کار قرار داده و امیدوار است تا هفته آینده تکلیفش روشن شود.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان