//
کدخبر: ۴۶۰۳۰۰ //

ماجرای تشکر مربی نساجی از داور بازی‌ با استقلال چه بود؟

مصطفی صداقت می‌گوید در حق بیژن حیدری، داور بازی نساجی و استقلال اجحاف شده است.

ماجرای تشکر مربی نساجی از داور بازی‌ با استقلال چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 برای کنفرانس خبری نساجی مازندران، مثل همیشه مصطفی صداقت، دستیار ساکت الهامی به سالن کنفرانس آمد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در مورد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه صحبت کرد و همچنین راجع به داوری بازی استقلال گفت.

صداقت در ابتدا گفت: در هفته ماقبل پایانی لیگ با تیم هوادار بازی داریم. وقتی نمودار هوادار را بررسی کنید، می‌بینید که با یک تلفیق هوشمندانه و برنامه محور و تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه در پی یک بازی زیبا و چشم نواز هستند و کیفیت‌شان در زمین از داشته‌های‌شان بالاتر است و این به دلیل زحمات کادرفنی‌ آنها و در راس‌شان آقای شجاعی است. ما با مسعودخان شجاعی خاطرات خوبی در تراکتور، نساجی و هوادار داریم.

او در مورد مسعود شجاعی، سرمربی هوادار گفت: آقا ساکت دلش می‌خواست اینجا باشد و به آقای شجاعی عزیز به‌خاطر شروع کارش تبریک بگوید. من به عنوان نماینده ایشان این پیام را می‌رسانم. آقای شجاعی نشان دادند با تجربیاتی که در رده‌های ملی و بین‌المللی داشتند می‌توانند در مربیگری موفق باشند. ایشان چندین سال زیر نظر آقای کی‌روش بازی می‌کردند و این سرمربی به نظم دفاعی معروف است اما مسعود شجاعی سبک خودش را که مبتنی بر فوتبال خلاق، پویا و چشم‌نواز است پیش می‌برد. مسعود عزیز با توجه به پرستیژ و جایگاهی که در فوتبال ملی ما دارد جزء سرمایه‌های ما در بحث مربیگری هستند.

صداقت راجع‌به خداحافظی اشکان دژاگه از فوتبال عنوان کرد: جا دارد از اشکان دژاگه عزیز تشکر کنیم که چند وقت پیش بحث خداحافظی‌اش پیش آمد. اشکان برای ما عزیز بود، به او خدا قوت می‌گوییم. انشاالله در ادامه راه موفق باشد. کسانی که سالیان زیاد برای بالا رفتن پرچم کشورمان تلاش می‌کنند نباید اینطوری غریبانه و بی‌سر و صدا از فوتبال ما خداحافظی کنند. امیدوارم در مسائل فرهنگی و اجتماعی و سپاس از کسانی که زحمت می‌کشند پیشرفت کنیم.

او در مورد داوری بازی گذشته‌شان برابر استقلال گفت: هفته گذشته به نظرم در حق بیژن حیدری، داور بازی ما با استقلال اجحاف شد. او داوری خوبی داشت. تیم‌های بزرگ رسانه بیشتری دارند و صدای ما نرسید و امروز از ایشان تشکر می‌کنیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

او در پایان گفت: بعد از بازی هفته گذشته باتوجه به فاصله بازی‌ها بیشتر در بحث ریکاوری و آنالیز ویدئویی و ذهنی و روانی کار کردیم. امیدوارم فردا برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم تا هواداران‌مان خوشحال باشند‌.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۳۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان