//
کدخبر: ۳۰۳۲۵۷ //

صداقت:از همه پتانسیلی که داریم، استفاده می‌کنیم

مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: چاره‌ای جز پیروزی مقابل سایپا نداریم و به چیز دیگری جز برد فکر نمی‌کنیم.

صداقت:از همه پتانسیلی که داریم، استفاده می‌کنیم

مصطفی صداقت در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل سایپا در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شرایط تمرینی خوبی داشتیم، همه چیز بر وفق مراد بوده است و آماده یک نبرد خوب برای دیدار فردا هستیم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی درباره روند ریکاوری تیمش پس از بازی 120 دقیقه‌ای در جام حذفی گفت: قطعاً همینگونه است و برنامه‌های اصلی ما بر مبنای ریکاوری و تاکتیکی بود. شرایط برای هر دو تیم یکسان است، چون با یکدیگر در جام حذفی هم دیدار داشتیم. به هر حال  طبق برنامه‌های کادر فنی آماده بازی فردا هستیم.

مربی نساجی درباره جذب بازیکن جدید عنوان کرد: از همه پتانسیلی که داریم، استفاده می‌کنیم، البته همانطور که می‌دانید، رقابت با تیم‌های متمول برای جذب بازیکن سخت است. با این وجود باشگاه و کادر فنی همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا بهترین گزینه‌هایی را مناسب ساختار تیم ما است، جذب کنیم.

صداقت درخصوص امیدواری به پیروزی نساجی گفت: ما هیچ چاره‌ای جز این نداریم و به چیز دیگری جز برد فکر نمی‌کنیم. سایپا ممکن است تغییری داشته باشد، ولی فکر می‌کنم همه تیم‌ها پس از گذشت نیم فصل از لیگ به شناخت کافی از یکدیگر رسیده باشند. ما برای همه برنامه‌ها آمادگی کامل داریم.

وی درپاسخ به این سوال که از بازیکنان جوان استفاده خواهد شد یا نفرات باتجربه؟ تصریح کرد: نمی‌توانیم قاعده خاصی را داشته باشیم که حتماً از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم یا باتجربه. از بازیکنی که به در آن بازی بخورد و کیفیت لازم را داشته باشد، استفاده می‌کنیم. بنابراین بحث سن و تجربه مهم نیست، مهم این است که بازیکنی که وارد زمین می‌شود، دیدگاه‌های تاکیتیکی سرمربی را به نحو احسن در زمین پیاده کند و در راستای سیاست‌های کلی باشگاه باشد. ما تا انتهای لیگ و در هر بازی به همه امتیازات نیاز داریم، بنابراین بحث ما کیفیت است، نه صرفاً تجربه یا جوانی.

صداقت در پایان گفت: خوشحالیم هفته قبل اتفاق خوبی را به همت بازیکنان و حمایت باشگاه و انرژی هواداران رقم زدیم. ان‌شاءالله این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و فردا هم روز خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان