//
کدخبر: ۴۵۵۷۲ //

سرنوشت تراکتورسازی تبریز چه میشود؟

مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برای دریافت آی تی سی بازیکنان خارجی خود دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز،

ظاهرا اتفاقی که فصل گذشته برای استقلال تهران رخ داده و دامن تراکتورسازی تبریز را هم گرفته در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی در فوتبال ایران است اگر چه مسئولان استقلال خوزستان اعتقاد دارند هنوز درباره محرومیت این باشگاه نامه ای به دستشان نرسیده است.

 

ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال خوزستان هنگام ثبت قرارداد بازیکن خارجی خود، متوجه مشکلی در ثبت درخواست برای صدور کارت بازی بازیکنان خارجی خود شده و حتی عبدالله ویسی هم در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرده است.

 

ویسی در این باره گفت: سابا تاوادزه و جونیور مارینی به تیم اضافه شده‌اند، اما ما به‌دنبال دریافت ITC آنها هستیم، هر چند به ما گفته شده است که پنجره ما برای دریافت ITC بازیکنان خارجی بسته شده است.

 

سرمربی استقلال خوزستان در حالی این اظهار نظر را انجام داده که احتمالا یا سیستم ورود این باشگاه به تی ام اس دچار اختلال شده و یا اینکه آنها از پنجره محروم شده اند و اجازه دسترسی به ثبت در سیستم مربوطه را ندارد.

خبرنگار در این باره با یعقوب پیری قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تماس گرفت و در این مورد از وی سوال کرد که پیری پاسخ داد:ما با روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال صحبت کردیم تا در نامه‌ای به فیفا مشکل ورود باشگاه استقلال خوزستان به تی ام اس را اعلام کند.

 

وی افزود: هیچ نامه‌ای مبنی بر محرومیت استقلال خوزستان از پنجره نقل‌و‌انتقالاتی نه به باشگاه ما و نه به استقلال خوزستان رفته است در نتیجه اینکه گفته می‌شود ما محروم شده ایم درست نیست. نوع محرومیت از پنجره نقل و انتقالات به این شکل است که در پنجره TMS همه مراحل طی می‌شود و مدارک به ثبت می‌رسد اما در مرحله آخر در صورتی که باشگاهی محروم باشد ثبت نهایی نمی‌شود اما اکنون ما اصلا نمی‌توانیم وارد سیستم شویم و از همان ابتدا ارور می‌دهد! در نتیجه از روابط بین‌الملل خواسته‌ایم تا به فیفا اعلام کند که چنین مشکلی به وجود آمده و هنوز هم جوابی به ما داده نشده است!

 

منبع: فردا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان