//
کدخبر: ۴۵۲۰ //

مراسم تودیع و معارفه رییس فدراسیون کاراته برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه محمد صادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته بعدازظهر امروز برگزار شد.

 مراسم تودیع و معارفه رییس فدراسیون کاراته برگزار شد

به گزارش فرتاک نیوز، مراسم تودیع و معارفه محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته بعدازظهر سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه با حضور احمد گواری، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مسعود رهنما، مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان، سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون، محسن آشوری، محمد علی مردانی و جمعی از داوران و پیشکسوتان برگزار شد.

در این مراسم احمد گواری، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، گفت: در این سال‌ها در بحث مدیریتی رفت و آمدها در کاراته زیاد بوده و امیدواریم آقای فرجی تا المپیک 2020 با برنامه مدون و خوب شرایطی فراهم کند که کاراته جزء مدال آوران باشد. و وزارت ورزش این امیدواری را دارد که کاراته با کسب مدال در رقابت‌های جهانی و قاره‌یی در سال‌های اخیر نشان داده که می‌تواند رشته موفقی باشد.

او ادامه داد: برای بازی‌های آسیایی 2018 هم روی مدال‌های رنگارنگ کاراته حساب ویژه‌ای باز شده است.

سید حسن طباطبایی، سرپرست فدراسیون نیز گفت: جا دارد از زحمات وزارت ورزش به ویژه دکتر گودرزی، دکتر سلطانی‌فر و دکتر سجادی تشکر کنم که در طول یک سال و اندی گذشته حمایت‌های بسیاری از کاراته داشتند. اگر کم و کاستی یا مشکلاتی در کاراته وجود داشت از تمام عزیزان حلالیت می‌طلبم.

وی ادامه داد: از صمیم قلب آرزو می‌کنم آقای فرجی که از مردان خوشنام کاراته هستند، در فدراسیون موفق باشند و تیم ملی هم در رقابت‌های المپیک ٢٠٢٠ مدال های خوش رنگی را برای جامعه ورزش به ارمغان آورد.

در ادامه محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته اظهار کرد: جا دارد از زحمات دکتر سلطانی‌فر مقام عالی وزارت تشکر کنم که نگاه بی‌طرفانه‌ای در انتخابات کاراته داشتند. امیدوارم با کمک همکارانم، کاراته در المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کند.

او افزود: از آقای طباطبایی تشکر می‌کنم زیرا با آرامشی که در فدراسیون حاکم کرد، تیم ملی نتایج خوبی در رقابت‌های جهانی کسب کرد.

فرجی گفت: در زمینه جدب اسپانسر نیز اقدامات خوبی در زمان آقای طباطبایی انجام شد. ان‌شاءالله با کمک ایشان و هم‌فکری وی تلاش می‌کنیم پاداش در نظر گرفته شده برای ملی‌پوشان پرداخت شود.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان