//
کدخبر: ۴۵۱۸۴۶ //

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب مد نظر ژنرال شد؟

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری بعد از بازی با ترکمنستان به بیانیه‌های متعدد باشگاه استقلال واکنش نشان نداد.

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب مد نظر ژنرال شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

همان طور که پیش بینی می‌شد، سرمربی تیم ملی بعد از بازی با ترکمنستان یک بار دیگر به چمن استادیوم شهر عشق آباد اعتراض کرد و حتی این سوال را مطرح کرد: چرا فیفا این زمین‌ها را برای برگزاری بازی تایید می‌کند؟

امیر قلعه نویی هم چنین در کنفرانس خبری بعد از بازی به صراحت گفت: به خاطر کیفیت زمین مجبور به تغییر در ترکیب تیم ملی شد. او در بخشی از مصاحبه‌اش این طور گفت: «وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.»

کاملا طبیعی بود سرمربی تیم ملی نسبت به بیانیه‌های باشگاه استقلال در مورد عدم حضور بازیکنان این تیم در ترکیب تیم ملی بی تفاوت نشان دهد. به این خاطر اگر او به این بیانیه‌ها پاسخ می‌داد، فردا مجبور می‌شد پاسخگوی سوالات همه باشگاه‌ها در مورد حضور یا عدم حضور بازیکنانشان در ترکیب تیم ملی باشد.

تیم ملی فوتبال ایران بازی برگشت با ترکمنستان را با برتری یک بر صفر و با گل مهدی قایدی به سود خود به پایان برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان