//
کدخبر: ۴۴۸۷۷۶ //

شکیرا هنوز از بارسلونا پول می‌گیرد؛ خیانت پیکه به نفع شکیرا تمام شد

شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی که نزدیک به دوسال قبل از پیکه طلاق گرفت، همچنان هفته‌ای ۷۳ میلیون پوند از اسپانسرهای بارسلونا باشگاه همسر سابقش دریافت می‌کند تا مشخص شود خیانت پیکه به نفع شکیرا و زندگی مالی و حرفه‌ای او تمام شد.

 شکیرا هنوز از بارسلونا پول می‌گیرد؛ خیانت پیکه به نفع شکیرا تمام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه طلاق و شرایط زندگی پس از جدایی برای هر زنی سخت است و شکیرای مشهور نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما درخصوص شکیرا اتفاقاتی شامل حال او شد که شکست را به پیروزی شکوهمندانه تبدیل کرده است.

شکیرا پس از جدایی از پیکه و سپری کردن دورانی سخت که با افسردگی و کشمکش در دادگاه بر سر حضانت فرزندان و تقسیم اموال گذشت، به زندگی عادی برگشت و همراه فرزندانش به آمریکا مهاجرت کرد.

اما بازگشت قدرتمند او به موسیقی و کار حرفه‌ای با استقبال باشکوه هواداران همراه شد. هوادارانی که از پیکه و خیانتش به خواننده محبوبشان دلگیر بودند و پرشورتر از قبل شکیرا را حمایت کردند.

شکیرا با ساخت چند قطعه مرتبط با جریان طلاقش به صدر Spotify رفت و موسیقی او به فهرست پرفروش‌ترین‌های جهان راه یافت که هفته‌ای ۵۰ هزار دلار درآمد تنها از Spotify را برایش تضمین کرده است.

در کنار آن قراردادهای تبلیغاتی او با اسپانسرهای بارسلونا تیم سابق همسرش هفته‌ای ۷۳ میلیون پوند برای او درآمد داشته که باوجود گذشت نزدیک به دو سال، همچنان این مبلغ به حساب او واریز می‌شود.

دارایی خالص شکیرا ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده که نشان می‌دهد او پس از خیانت همسرش و جدایی از او نه‌تنها شکست‌خورده و ضعیف نشد، بلکه هم در زندگی حرفه‌ای و هم از لحاظ مالی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

به علاوه، این خواننده مشهور از فروش آلبوم‌ها و تورهای کنسرتی که برگزار می‌کند نیز درآمد قابل توجهی را کسب می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان