//
کدخبر: ۳۹۳۴۹۰ //

خداحافظی غم‌انگیز شکیرا با بارسلونا همراه با طعنه مجدد به پیکه

شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی و همسر سابق جرارد پیکه، پیش از ترک بارسلونا برای آخرین بار هم به پیکه طعنه زد.

خداحافظی غم‌انگیز شکیرا با بارسلونا همراه با طعنه مجدد به پیکه
به گزارش فرتاک نیوز،

 زندگی شکیرا در چند هفته اخیر دستخوش تغییراتی غیرمنتظره شد و دریافت بنامه تخلیه خانه از سوی پدر پیکه باعث شد که او چاره‌ای جز ترک بارسلونا نداشته باشد. 

هرچند او پیش از این هم تصمیم داشت که به همراه فرزندانش به میامی نقل مکان کند اما رفتاری که از سوی خانواده همسر سابقش با او صورت گرفت و مهلتی که تا 30 آوریل برای تخلیه خانه به او داده شد چندان به مذاقش خوش نیامد. 

این خواننده مشهور با انتشار پستی در اینستاگرامش از ترک بارسلونا خبر داد و از این فرصت استفاده کرد تا برای آخرین بار طعنه‌ای هم به مدافع سابق بارسلونا زده باشد. 
 

1838139

او در این پست نوشت: «من در بارسلونا ماندم تا فرزندانم ثبات کافی داشته باشند و به همین دلیل است که حالا به دنبال زندگی در گوشه دیگری از دنیا در کنار خانواده، دوستان و دریا هستیم. امروز فصل جدیدی را به دنبال یافتن شادی آغاز می‌کنیم. از همه کسانی که در عبور از موج‌های سهمگین بسیار در بارسلونا همراهم بودند سپاسگزارم، در این شهر یاد گرفتن که دوستی بدون شک از عشق ماندگارتر است.»
شکیرا در متنی که منتشر کرد همچنین از تمامی کسانی که اشک‌هایش را پاک کردند، برای او الهام‌بخش بودند و اجازه دادند که همچنان باور داشته باشد تشکر کرد. 
او در ادامه این متن اضافه کرد: «از تمامی مردم اسپانیا که همیشه با عشق و وفاداری از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. به زودی شما را خواهم دید و همانطور که پدرم همیشه می‌گوید، شما را در پستی‌ها و بلندی‌ها می‌بینم!»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان