//
کدخبر: ۴۴۸۶۴ //

شکایت سرخپوشان پایتخت از میزبانش

باشگاه پرسپولیس به علت اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز از تراکتورسازان شکایت می کند. . آنها حتی به مرحوم هادی نوروزی هم رحم نکرده و به آن مرحوم هم فحش و ناسزا گفتند

 شکایت سرخپوشان پایتخت از میزبانش
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخپوشان پایتخت قصد دارند به علت اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز و فحاشی به خوردبین و مرحوم هادی نوروزی از باشگاه تراکتورسازی شکایت کنند.

 

پندار خمارلو،  مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب اظهار کرد: برخی از هواداران باشگاه تراکتورسازی در زمان ورود تیم ما به فرودگاه به اعضای تیم از جمله برانکو و خوردبین فحاشی کردند. آنها حتی به مرحوم هادی نوروزی هم رحم نکرده و به آن مرحوم هم فحش و ناسزا گفتند.

 

او ادامه داد: فضای فرودگاه تبریز به اندازه ای متشنج بود که ما از طریق نیروهای امنینی توانستیم از فردوگاه خارج شده و به محل اقامت خود برویم. نکته قابل توجه این است که هیچ کدام از مسئولان تراکتور سازی برای استقبال تیم ما به فرودگاه نیامدند. به هر حال ما قصد داریم شکایتی بابت اتفاقات در فرودگاه تبریز را تقدیم کمیته انضباطی کنیم.

 

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: از اتفاقات فرودگاه تبریز هنگام ورودمان به این شهر فیلم گرفتیم و با ارائه فیلم به کمیته انضباطی، اعتراض خود را نسبت به فحاشی صورت گرفته ابراز می کنیم.

 

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان