//
کدخبر: ۴۴۶۴۱۶ //

بایرن مونیخ به دنبال اخراج توخل نیست

با وجود اُفت قابل توجه تیم بایرن مونیخ در فصل جاری، مدیران این باشگاه برنامه‌ای برای قطع همکاری با سرمربی آلمانی‌شان ندارند.

 بایرن مونیخ به دنبال اخراج توخل نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) بایرن مونیخ در خانه لاتزیو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دومین شکست متوالی این تیم در رقابت‌های مختلف بود و همین باعث شد تا بار دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال اخراج توماس توخل از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها به گوش برسد، اما این باشگاه بوندس‌لیگایی هنوز برنامه‌ای برای اخراج او ندارد. براساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»؛ با وجود انتقادات فزاینده، توماس توخل پس از شکست تیم‌ تحت هدایتش مقابل لاتزیو از سمت سرمربیگری این تیم اخراج نخواهد شد. طبق این گزارش؛ این مربی آلمانی فعلاً سرمربی باواریایی‌ها خواهد ماند و در بازی یکشنبه مقابل بوخوم روی نیمکت این تیم خواهد نشست.  

کریستوف فروند مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از بازی شب گذشته درباره وضعیت به وجود آمده در این تیم و آینده حرفه‌ای سرمربی آلمانی‌شان به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: توخل با شرایط کنونی دست و پنجه نرم می‌کند، شرایطی که برای همه ما بسیار سخت است. هدف ما این است که با هم برای خروج از این وضعیت مبارزه کنیم. همه ما در یک قایق هستیم.  

یان کریستین دریسن مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم اظهار داشت: کارل هاینتس رومنیگه و اولی هوینس همیشه گفته‌اند شکست یک بر صفر خارج از خانه نتیجه‌ای است که شما می‌توانید جبرانش کنید و شرایط را در خانه تغییر دهید. فکر می‌کنم این پیامی است که امروز باید دریافت کنیم، اینکه این تیم مطمئناً کیفیت و اراده لازم برای پیروزی و صعود در بازی برگشت را دارد، چون در تاریخ 5 مارس مقابل 75 هزار هوادار‌مان بازی خواهیم کرد. این شکست البته که ناامیدی بزرگی است، اما ما باید با آن کنار بیاییم.

بایرن مونیخ که در شش بازی اخیرش در رقابت‌های مختلف تن به سه شکست داده (باخت یک بر صفر مقابل وردربرمن، شکست 3 بر صفر برابر لورکوزن و باخت شب گذشته مقابل لاتزیو) و در کورس قهرمانی بوندس‌لیگا هم پنج امتیاز از بایرلورکوزن صدرنشین عقب افتاده است، حالا باید خود را برای بازی یکشنبه با بوخوم آماده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان