//
کدخبر: ۴۴۴۰۹۴ //

امامی‌فر پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس برای حضور در کادرفنی این تیم پاسخ منفی داد.

امامی‌فر پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

علیرضا امامی‌فر درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به او برای حضور در کادر فنی این تیم اظهار داشت: دیروز جلسه‌ای با درویش و بادامکی داشتیم و صحبت‌هایی را مطرح کردند که به‌عنوان مربی در خدمت پرسپولیس باشم. من هم نظرات خودم را ارائه کردم و چند سؤال در مورد انسجام هیئت مدیره و وضعیت سقف قراردادها و جذب بازیکن داشتم. به هر حال صحبت‌ها را انجام دادیم و جلسه خوبی بود.

وی ادامه داد: بعد از جلسه روز گذشته، امروز تصمیمم را گرفتم و با توجه به شرایط خاصی که دارم نتوانستم در خدمت باشگاه پرسپولیس باشم. زندگی من به شکلی بوده است که باید از کارم لذت ببرم و هر جا بروم بتوانم مفید باشم و با تمام قدرت کار کنم. با توجه به شرایطی که دارم متأسفانه نتوانستم این وظیفه را قبول کنم و به درویش هم گفتم. ان‌شاءالله با درایت و شجاعت و از خودگذشتگی که وجود دارد پرسپولیس این مرحله و بحران را پشت سر می‌گذارد و در پایان فصل  باز هم بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

«آیا دلیل عدم پذیرش حضور در کادر فنی پرسپولیس به حضور اوسمار به‌عنوان سرمربی ربط دارد؟»، امامی‌فر در پاسخ به این پرسش گفت: نه! دلایل همین مسائل شخصی است که عنوان کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان