//
کدخبر: ۴۴۲۹۶۴ //

جلسه مورینیو با الشباب ! | عربستانی ها شایعات درباره آقای خاص را تکذیب کردند

از زمان اخراج غیرمنتظره ژوزه مورینیو از باشگاه رم بحث و گمانه‌زنی درباره آینده این مربی بزرگ داغ شده است.

جلسه مورینیو با الشباب ! | عربستانی ها شایعات درباره آقای خاص را تکذیب کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود شایعات درباره‌ عدم تمایل ژوزه مورینیو برای کار کردن در عربستان، یک روزنامه در این کشور مدعی شد جلسه‌ای بین باشگاه الشباب و مورینیو به زودی برگزار خواهد شد.

یکی از اولین گزینه‌هایی که به عنوان مقصد بعدی ژوزه مطرح شد باشگاه الشباب عربستان بود. چندین رسانه و همچنین فابریتزیو رومانو دیروز این شایعات را رد کرده و گفتند مورینیو قصدی برای کار کردن در عربستان سعودی ندارد.

اما روزنامه الجزیره چاپ عربستان امروز این ادعاها را رد کرد و گفت از منابع داخلی باشگاه الشباب اطلاع پیدا کرده است که تصمیم مدیران باشگاه برای راضی کردن مورینیو جدی است و حتی جلسه‌ای بین مدیران الشباب و ژوزه مورینیو برگزار خواهد شد. الجزیره می‌گوید الشباب مصر است که مورینیو را به جای ایگور بیسکان کروات به عنوان سرمربی به خدمت بگیرد.

 

در این گزارش ادعا شد که به زودی جلسه‌ای برای مذاکره بیشتر بین مورینیو و الشباب برگزار می‌شود، اما این اولین تماس دو طرف نیست. الجزیره می‌گوید پیش از این جلسه‌ای بین مدیر ورزشی الشباب، دومینیکو تتی و مورینیو برگزار شده است.

الجزیره مدعی است در این جلسه مورینیو بر سر جزئیات برنامه مدنظرش و شرایطی که آن را لازم می‌داند به صورت دقیق و جزئی با مدیر ورزشی الشباب صحبت کرده و دومینیکو تتی گزارش خود از این دیدار را با کمیته استخدام مربی باشگاه ارسال کرده است. حالا دو طرف منتظر پاسخ باشگاه به درخواست‌های مورینیو هستند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که چندین رسانه ایتالیایی هم مدعی هستند ژوزه مورینیو هفته آینده با آئورلیو دی‌لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی برای به دست گرفتن هدایت این تیم مذاکره خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان