//
کدخبر: ۴۳۹۷۸۵ //

رسمی: آنچلوتی تا ۲۰۲۶ با رئال تمدید کرد

رئال مادرید و کارلو آنچلوتی برای تمدید قرارداد تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ به توافق رسیدند.

رسمی: آنچلوتی تا ۲۰۲۶ با رئال تمدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از حرف و حدیث‌های زیاد در ماه‌های اخیر درباره رفتن کارلو آنچلوتی، سرمربی پرافتخار رئال مادرید، به تیم ملی برزیل، این مربی ایتالیایی قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد و به این شایعات پایان داد.

تمدید و یا جدایی او از مهم‌ترین موضوعات دو سال اخیر باشگاه بوده است. مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شد اخبار جدایی او بیش از پیش شنیده شود، پیشنهاد تیم ملی برزیل به این مربی بود. رسانه‌های بسیاری مدعی شدند که کارلتو رویای بردن جام جهانی را دارد و می‌خواهد با برزیل به این عنوان دست یابد.

تابستان گذشته رئیس فدراسیون فوتبال برزیل چندین‌بار اعلام کرد که آنچلوتی سرمربی جدید آنها خواهد بود و حتی صحبت‌هایی نیز بود که رئیس جمهور این کشور خواهان حضور کارلتو بر روی نیمکت تیم ملی است. با این حال مدیران رئال در همان زمان با آنچلوتی تماس گرفتند و در مورد خبر منتشرشده با او صحبت کردند که آنچلوتی در همان زمان به آنها اطمینان داد که این خبر درست نیست و کاملا غلط است.

مذاکرات نمایندگان تیم ملی برزیل با این مربی در ماه‌های اخیر ادامه داشت تا اینکه بحران در فدراسیون فوتبال برزیل و درنهایت برکناری ادنالدو رودریگز از سمت ریاست فدراسیون، همه چیز را کاملا متوقف کرد.

در روزهای اخیر همه اخبار به سود ماندن کارلتو در مادرید بود. امروز خبر تمدید قرارداد او تایید شد و به همه شایعات پایان داد. ایده رئال مادرید این بود که در دوره مهمی از فصل، ثبات، اعتماد به‌نفس و آرامش را به تیم تزریق کند.

به گفته رسانه‌ها، دلایل اصلی رئال برای تمدید قرارداد با آنچلوتی عبارتند از: نتایج خوب در این فصل، مدیریت عالی و قاطع در تیم، واکنش خوب به جدایی کریم بنزما و مدیریت جای خالی او با سیستم جدید، بازی گرفتن از جود بلینگام و رابطه خوب با او و عدم شکایت یا بهانه با وجود لیست بلندبالای مصدومان تیم.

در بیانیه رئال برای تمدید قرارداد کارلتو آمده است: «رئال مادرید و کارلو آنچلوتی برای تمدید قرارداد تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ به توافق رسیدند.

او در پنج فصل مربیگری در رئال مادرید، ۱۰ عنوان قهرمانی کسب کرده است: ۲ لیگ قهرمانان، ۲ جام باشگاه‌های جهان، ۲ سوپرجام اروپا، ۱ لیگ، ۲ کوپا دل ری و ۱ سوپرجام اسپانیا.

کارلو آنچلوتی تنها مربی‌ای است که ۴ قهرمانی در جام‌های اروپایی به دست آورده و بیشترین پیروزی (۱۱۸) را در تاریخ این رقابت‌ها به دست آورده است. او همچنین اولین مربی‌ای است که در پنج لیگ معتبر اروپایی مقام قهرمانی کسب کرده است.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان