//
کدخبر: ۴۳۹۵۲۳ //

پرسپولیس_نساجی؛ بهترین فرصت برای مهار طوفان/ زمانی برای آرامش قرمزها

پرسپولیس در دیدار معوقه خود برابر نساجی قرار میگیرد تا در صورتی که پیروز میدان شود خود را به صدر جدول نزدیک تر کرده باشد.

پرسپولیس_نساجی؛ بهترین فرصت برای مهار طوفان/ زمانی برای آرامش قرمزها
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس برای کم کردن فاصله خود با تیم‌های اول و دوم جدول باید  عصر فردا پنجشنبه هفتم دیماه در دیداری معوقه به مصاف تیم نساجی برود و این در حالیست که تعویض کادر فنی مازنی‌ها و آمدن آلکاراز اسپانیایی انگیزه‌ای مضاعف را در نساجی ایجاد کرده است.

اطلاعات بازی:

تیم پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه ۷ دی‌ماه باید برای برگزاری دیدار معوقه هفته یازدهم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم نساجی مازندران باشد.

قضاوت این دیدار را آقایان سیدرضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی و فرزاد منصوری عهده دار خواهند بود.

تیم‌ها:

سرخپوشان تهرانی پس از کسب پیروزی روحیه بخش هفته قبل مقابل شمس‌آذر، آنهم در حالی که ده نفره بودند و هچنین تساوی و شکست استقلال و سپاهان درمقابل حریفانشان، شرایط بهتری را چه در جدول و چه از نظر روحی پیدا کرده و از طرفی با حکم کمیته استیناف یک امتیاز کسر شده از این تیم باز گردانده شد تا شاگردان یحیی این فرصت را پیدا کنند تا با کسب پیروزی در دیدار فردا با استقلال رده دومی هم امتیاز بشوند.

پرسپولیسی‌ها که هفته‌های پر تلاطمی را در یکی دوماه اخیر پشت سر گذاشته‌اند، برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهند شد چرا که این پیروزی می‌تواند آرامش را به اردوی آنها باز گرداند.

اما در آن‌سو نماینده استان مازندران با شرایطی کاملا متفاوت در برابر پرسپولیس ظاهر خواهد شد.

کسب ۱۰ امتیاز از ۱۳ دیدار و حضور در رتبه پانزدهم موجب برکناری رحمتی از نیمکت نساجی شد و تا لوکاس آلکاراز اسپانیایی هدایت این تیم را به عهده بگیرد باید در اولین تجربه مربیگری خود در فوتبال ایران، مقابل مدافع عنوان قهرمانی قرار بگیرد.

هواداران قائم شهری امیدوارند شوک تعویض کادر فنی برای این تیم نتیجه بخش باشد و فردا بازیکنان این تیم بتوانند دست پُر آزادی را ترک کنند.

نتایج هفته قبل:

پرسپولیس موفق شد در خانه با نتیجه دو بر یک از سد شمس آذر بگذرد و نساجی هم در حالی که با دو گل از هوادار عقب بود توانست با وجود ده نفره شدن بازی را به تساوی بکشاند.

تقابل‌ها:

پنج دیدار رودرو اخیر دو تیم به سود سرخپوشان تهرانی پایان یافته و پرسپولیس آخرین دیدار فصل گذشته که حکم قهرمانی این تیم را امضا کرد، در مازندران و مقابل نساجی با پیروزی پشت سر گذاشت.

نکات جالب:

*علی نعمتی و امیر مهدی جانملکی مدافعان دو تیم هستند که در دیدار قبل با کارت قرمز از زمین اخراج شدند و در دیدار فردا غایب خواهند بود

* نساجی در لیگ برتر موفق به شکست پرسپولیس نشده و همواره در مقابل این تیم در کسب سه امتیاز ناکام بوده است.

*دو تیم در  ششم دیماه سابقه رویارویی با یک دیگر را دارند که در آن دیدار پرسپولیس تحت هدایت کالدرون با یک گل از رقیبش گذشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان