//
کدخبر: ۴۳۹۱۸۴ //
مربی شمس آذر: همچنان برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنیم

گل‌محمدی باعث برتری پرسپولیس شد/با اخراج نعمتی فشار بیشتری وارد کردیم

مربی تیم شمس آذر، کادر فنی پرسپولیس را دلیل اصلی برتری سرخپوشان برابر نماینده قزوین می‌داند.

گل‌محمدی باعث برتری پرسپولیس شد/با اخراج نعمتی فشار بیشتری وارد کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد کریمیان در مورد شکست 2 بر یک تیم فوتبال شمس آذر قزوین در خانه پرسپولیس گفت: این مسابقه دو نیمه کاملاً متفاوت داشت. در نیمه اول تلاش کردیم به پرسپولیس فضا ندهیم و این تیم فقط روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت گلزنی داشت. برای نیمه دوم هم برنامه داشتیم و بازی را تهاجمی آغاز کردیم. در اوایل این نیمه به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم که بی‌دقت بودیم.

وی با بیان اینکه اخراج علی نعمتی باعث افزایش فشار شمس آذر به پرسپولیس شد، خاطرنشان کرد: در صحنه پنالتی پرسپولیس غفلت کردیم و می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. پس از آن تغییر سیستم دادیم و مهاجمانی به زمین آوردیم که به گل نرسیدیم. به نظرم حضور یحیی گل‌محمدی و کادر فنی خوب پرسپولیس باعث پیروزی این تیم شد. بازیکنان شمس آذر نشان دادند می‌توانند خودشان را به فوتبال ایران نشان بدهند و به تیم ملی برسند.

مربی شمس آذر درباره پرس بالای این تیم و کاهش توان بازیکنان در دقایق پایانی تصریح کرد: نیمه اول از یک‌سوم میانی زمین خودمان پرس کردیم و با توجه به اخراج علی نعمتی، پرس را در نیمه دوم افزایش دادیم. برنامه‌هایی برای برخی دقایق بازی داشتیم که اگر آن پرس به ثمر ننشیند، عقب‌نشینی کنیم. شمس آذر از لحاظ بدنی مشکلی ندارد و بدنسازی خوبی از ابتدای فصل انجام داده‌ایم. بازیکنان ما تا آخرین لحظه جنگیدند و پا پس نکشیدند.

کریمیان در مورد اینکه بسیاری از رقبای سرخابی‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی برای کسب یک امتیاز می‌جنگند، اظهار داشت: بازیکنان ما توانایی خود را در بازی‌های گذشته نشان داده‌اند. تیم‌های زیادی مقابل استقلال و پرسپولیس دفاع می‌کنند، اما قبلاً نشان دادیم که می‌خواهیم تماشاگرپسند بازی کنیم تا بازیکنان از بازی در ورزشگاه آزادی لذت ببرند. هرچقدر تفکرات تدافعی داشته باشید، بازیکنان انگیزه لازم را برای بازی تهاجمی برابر استقلال و پرسپولیس دارند.

وی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه شمس آذر گفته بود از ابتدای فصل دغدغه‌ای برای بقا در لیگ برتر نداشت، عنوان کرد: ما همچنان برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنیم و پس از آن به فکر رتبه تک‌رقمی خواهیم بود. کار تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود و امیدوارم همین امتیازات را در نیم‌فصل دوم هم به دست بیاوریم.

مربی شمس آذر قزوین در مورد دیدار شاگردان سعید دقیقی با سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم بیان کرد: سپاهان تمامی نفرات خود را مقابل شمس آذر در اختیار دارد و تیمی بزرگ محسوب می‌شود. باید دیدار با پرسپولیس را فراموش کنیم و همچنان به همین روند ادامه بدهیم تا هواداران با کسب نتیجه‌ای خوب از ما راضی باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان