//
کدخبر: ۴۲۹۹۶۳ //

محرومیت نکونام برای حریف بعدی استقلال!

بازیکن شمس‌آذر قزوین با محرومیت انضباطی مواجه شد.

محرومیت نکونام برای حریف بعدی استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال شمس آذر قزوین که در دو مسابقه اخیرش در لیگ برتر فراتر از انتظار ظاهر شده و توانسته دو پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل تیم‌های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان به دست بیاورد، این هفته در دیداری مهم باید به مصاف استقلال برود، اما فعلاً برای این بازی یک محروم دارد.

مسعود سرآبادانی، بازیکن تیم شمس آذر قزوین که در دیدار اخیرشان مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت، به دلیل اظهاراتش علیه داور این مسابقه با محرومیت انضباطی مواجه شده است.

سرآبادانی پس از دیدار شمس آذر مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد که داور مسابقه در نیمه دوم قضاوت بدی داشته تا کارشان سخت شود و نتوانند پیروزی بدون دردسر کسب کنند.

شمس‌آذر روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه خانگی خود مقابل استقلال قرار می‌گیرد که مسعود آبادانی فعلا به دلیل مفاد ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی و اظهارات علیه داور با محرومیت مواجه شده که باید تا فردا دفاعی خود را بدهد و بتواند با مستندات لازم شانس بازی برابر استقلال را پیدا کند.

گفتنی است، جواد نکونام سرمربی استقلال هم که تیمش را باید آماده مسابقه با شمس‌آذر کند نیز به خاطر اظهارات علیه داوری پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک با محرومیت انضباطی تا اطلاع ثانوی مواجه شده و باید او هم مثل بازیکن شمس آذر دفاعی خود را بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان