//
کدخبر: ۴۳۸۹۶۳ //

انتظاری: پرسپولیس رکورددار خرید بازیکن درجه ۲ است/ هواداران باید از گل‌محمدی حمایت کنند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت این باشگاه در چند سال گذشته رکورددار خرید بازیکن درجه دو و سه بوده است.

انتظاری: پرسپولیس رکورددار خرید بازیکن درجه ۲ است/ هواداران باید از گل‌محمدی حمایت کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سهراب انتظاری درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با شمس‌ آذر قزوین گفت: متأسفانه وضعیت پرسپولیس خوب نیست و جدا از نتیجه گرفتن، تیم هم خوب بازی نمی‌کند. پرسپولیس سه بازیکن مهم و تأثیرگذار خود را از دست داد و قابل پیش‌بینی بود که این موضوع به تیم ضربه بزند، از طرفی تیمِ گل‌محمدی از نبود یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن همچنان رنج می‌برد.

وی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: نمی‌توان گفت سرمربی تقصیر ندارد و گل‌محمدی هم قطعاً در وضعیت فعلی پرسپولیس اندازه خودش مقصر است، ولی ما نباید در این زمینه فقط نوک بینی‌مان را ببینیم. یحیی در این چند سال بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته است و در ایران هم هیچ گزینه‌ای بهتر از او نیست. داستان مربی خارجی فرق دارد، ولی فعلاً دلیلی برای ایجاد تغییر در کادر فنی وجود ندارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل می‌تواند با یک ریکاوری خوب دوباره به روزهای اوج برسد و من معتقدم این تیم همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد. پرسپولیس در نیم‌فصل به جذب چند بازیکن جدید و البته باکیفیت نیاز دارد، بازیکنانی که بتوانند باری از روش دوش تیم بردارند. متأسفانه باشگاه پرسپولیس در چند سال گذشته رکورددار خرید بازیکن درجه دو و سه بوده است که آنها نه تنها نتوانستند کمکی به پرسپولیس کنند بلکه روی دوش این تیم بار مالی هم گذاشتند.

انتظاری همچنین خاطر نشان کرد: هواداران در این شرایطی سخت باید حامی گل‌محمدی و بازیکنان باشند. امیدوارم بازیکنان هم با تمرکز بیشتری در زمین مسابقه بازی کنند تا پرسپولیس بتواند تا پایان نیم‌فصل اول امتیازهای لازم را جمع کند و در نیم‌فصل دوم با شرایطی ایده‌آل بازی‌ها را ادامه دهد.

وی در پایان یادآور شد: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد ممکن است در چند هفته با بحران مواجه شود و این طبیعی است. پرسپولیس از ابتدای فصل خیلی بدشانسی آورد، ولی فکر می‌کنم با کسب دو سه برد پیاپی همه چیز به حالت اولیه برگردد. همه تیم‌ها در مقاطعی از فصل ممکن است اُفت کنند، ولی پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی باتجربه‌ای دارد و می‌تواند از این وضعیت بیرون بیاید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان