//
کدخبر: ۳۷۱۱۴۱ //

قدرت پرسپولیس با حضور هواداران چند برابر می‌شود/ باید به تصمیم گل‌محمدی در استفاده از یک مهاجم احترام گذاشت

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در شرایطی که نتایج خوبی به دست آورده‌اند، نباید تصمیم به تغییر سیستم بگیرند.

قدرت پرسپولیس با حضور هواداران چند برابر می‌شود/ باید به تصمیم گل‌محمدی در استفاده از یک مهاجم احترام گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سهراب انتظاری درباره عملکرد پرسپولیس در 9 هفته گذشته لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس در شروع لیگ به دو تساوی رسید. تیم برای رسیدن به وضعیت مناسب نیازمند زمان بود که به این شرایط دست یافت. تعطیلی لیگ برتر اما به ضرر پرسپولیس تمام شد، چون این تیم شرایط خوبی پیدا کرده بود و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شده بودند.

وی با اشاره به غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال تصریح کرد: قدرت پرسپولیس با حضور هواداران چند برابر می‌شود و غیبت دوباره آنها برای پرسپولیس مشکل‌ساز شد. با این حال پرسپولیس نتایج خوبی مقابل سپاهان و مس رفسنجان گرفت و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس درخصوص انتقادات پیشکسوتان این باشگاه از یحیی گل‌محمدی به‌خاطر استفاده از یک مهاجم گفت: هر مربی تفکرات خودش را دارد. پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ است و نتایج خوبی گرفته است. به همین دلیل تغییر سیستم در حال حاضر تصمیم عاقلانه‌ای نیست. لوکادیا عملکرد خوبی در خط حمله پرسپولیس داشته و باید به تصمیم گل‌محمدی در استفاده از یک مهاجم احترام گذاشت.

انتظاری در مورد دیدار روز پنجشنبه پرسپولیس برابر ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: ملوان تیمی ریشه‌دار است و پرسپولیس به هیچ عنوان نباید نتایج قبلی این تیم را ملاک قرار دهد. پرسپولیس قبل از جام جهانی دو بازی مهم با ملوان و مس کرمان دارد و کسب شش امتیاز این دو بازی بسیار مهم و حیاتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان