//
کدخبر: ۳۶۸۰۱۰ //

دادا‌ش‌زاده: قطعاً پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان در فصل نقل‌وانتقالات منطقی عمل کردند و نتیجه آن را در شش هفته ابتدایی و صدرنشینی شاگردان گل‌محمدی می‌بینیم.

دادا‌ش‌زاده: قطعاً پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهزاد داداش‌زاده درباره شرایط پرسپولیس در شش هفته ابتدایی مسابقات لیگ اظهار داشت: بزرگترین حُسن پرسپولیس در این فصل این است که در فصل نقل‌وانتقالات منطقی عمل و براساس نیازش بازیکن جذب کرد. با نظر کادر فنی سعی در ترمیم نقاط ضعف فصل گذشته شد و در خط دروازه، دفاع و حمله بازیکنان خیلی خوبی به خدمت گرفتند که نتیجه‌اش را ما در این شش هفته دیده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر از یک مربی و یک تیم انتظار نتایج خوب داریم، باید ابزار و شرایط را هم فراهم کنیم. در حال حاضر پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که دارد، در این چند بازی که از این تیم دیدیم بازیکنان خوب خلق موقعیت می‌کند و با آمدن لوکادیا هم دیگر نگرانی از هدر رفتن فرصت‌های گلزنی را نداریم. مهاجم هلندی در این چند بازی به خوبی با بازیکنان هماهنگ شده و نوید روزهای خوب را در آینده می‌دهد. لوکادیا نشان داده که مهاجم حرفه‌ای است و حرکات و ضربات و همین‌طور فرصت‌طلبی او می‌تواند برای بازیکنان جوان ما آموزنده باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «شاگردان گل‌محمدی می‌توانند امسال عنوان قهرمانی را کسب کنند؟»، تصریح کرد: من ابتدا یک خواهش از پیشکسوتان و بعد از آن از هواداران پرسپولیس دارم و آنهم این است که تیم را بی‌دلیل تحت فشار قرار ندهیم. پرسپولیس در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد، اما فقط شش هفته از مسابقات گذشته و ممکن است که در طول فصل جایگاهش  تغییر کند، همانطور که در دو هفته اول پرسپولیس به پیروزی نرسید، ولی الان صدرنشین است. تعطیلی مسابقات هم ممکن است تیم‌هایی مثل پرسپولیس که روند روبه رشدی را داشتند با مشکل مواجه کند، اما وظیفه همه ماست که از پرسپولیس تا پایان مسابقات حمایت کنیم. قطعاً پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و ما باید با حمایت و ایجاد انگیزه بین بازیکنان و اعضای تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به قهرمانی کمک کنیم.

داداش‌زاده در واکنش به حاشیه‌هایی که بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان پیش آمد، خاطرنشان کرد: من یک خواهشی هم از باشگاه و همین‌طور افشین پیروانی دارم. خیلی‌ها با مطرح کردن مسائلی می‌خواهند به هر ترتیب که شده به پرسپولیس لطمه بزنند، اما اعضای تیم باید حرفه‌ای باشند و اسیر این حواشی نشوند. همین حاشیه‌هایی که بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان پیش آمد را ببینید، هیچ‌کدام از مسائل مطرح شده صحت نداشت و اشتباهات داوری برای هر دو تیم بود، اما تیمی که بیشتر متضرر شد پرسپولیس بود. نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد، ولی توان بردن پرسپولیس را نداشت، ‌اگر پنالتی اول پرسپولیس اعلام می‌شد و گل صحیح لوکادیا مردود اعلام نمی‌شد، مشخص نبود چه نتیجه‌ای به دست می‌آمد. ‌مدیریت باشگاه و سرپرست تیم باید خیلی حواس‌شان جمع باشد تا مراقب بازیکنان باشند تا بروز چنین حاشیه‌هایی تمرکز و آرامش تیم برهم نخورد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان