//
کدخبر: ۴۳۸۷۳۴ //
یادداشتی از علی مسعودی

این فوتبال VAR نمی خواهد عریضه نویس می خواهد/ همه طلبکار از همدیگر!

فوتبال ایران بیش از اینکه که نیاز به وی ای آر داشته باشد نیاز به عریضه نویس سریع دارد!

این فوتبال VAR نمی خواهد عریضه نویس می  خواهد/ همه طلبکار از همدیگر!

علی مسعودی؛ شکایت در فوتبال ایران آنقدر زیاد شده که الان به این نتیجه رسیدیم باشگاه ها و فدارسیون فوتبال به جای اینکه به دنبال آوردن وی ای آر باشند به فکر استخدام عریضه نویس باشند تا بلافاصله پس از سوت پایان مسابقه شکایت تنظیم کنند و به کمیته انضباطی و سایر کمیته ها بفرستند. عریضه نویسان تند و تیز که از حریف عقب نمانند و سریع شکایت را به قاضی برساند تا شاید مربیان و باشگاه ها به نون و نوایی برسند و حق شان را با شکایت بگیرند.

 در این اوضاع بد اقتصادی اصلا وی ای آر به چه درد می خورد و این همه هزینه کردن برای چیست؟! وقتی مربیان و بازیکنان و حتی خود باشگاه نه تکنولوژی را قبول دارند و نه داوری ها را، ایا بهتر نیست این همه هزینه نکنند و به فکر استخدام یک تایپیست با آشنایی کامل به شکایت حقوقی‌ باشند تا هر اتفاقی که رخ داد خیلی زود تایپ کنند و به مراجع قضایی بفرستد؟! حتی بهتر است مهر باشگاه نیز دست عریضه نویس باشد تا اصلا نامه شکایت به دست مدیرعامل هم نرسد و مستقیم در رسانه ها پخش شود و به دست قانونی برسد که متاسفانه تا الان بازدارنده‌ نبوده و حواشی فوتبال کمتر که نشده بیشتر هم شده است!

مدت هاست، همه مربیان و باشگاه ها یاد گرفته اند برای کوچکترین اتفاق یا بیانیه صادر کنند و یا شکایت تا ذهن هواداران را نیز به سمت و سوی دیگری ببرند.

شکایت از داوری و یکدیگر که تمام شدنی نیست و اخیرا حتی تدارکات و افراد پیش و پا افتاده تیم ها نیز به آنها اضافه شده اند و دستی در حواشی دارند. البته‌ وقتی ایران رکورد دار شکایت در فیفا و ای اف سی را دارد باید هم در خود کشور شاهد این همه شکایت و حواشی باشیم. حواشی که بیشتر برای فرار از عدم نتیجه گیری مربیان و مدیران است که همه چیز را به گردن داور، زمین، هوا، توپ، بود و نبود وی ای آر و دیگر مسائل می اندازند تا ذهن هواداران را به سمت سوق دهند. اینکه در فوتبال ما هم بازنده طلبکار است و هم برنده و هیچ کسی شکست و باخت را هضم نمی کند، فقط باید تاسف خورد و یک فاجعه دانست. فاجعه ای که دیگر برای فوتبال ایران عادی شده و یک نوع تمرین ( ریکاوری) بعد بازی محسوب می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان