//
کدخبر: ۴۳۸۱ //

قوچان‌نژاد: توانایی صعود به جام جهانی را داریم

مهاجم ایرانی هیرنفین معتقد است تیم ملی کادر فنی و بازیکنانی دارد که می‌توانند به جام جهانی صعود کنند.

قوچان‌نژاد: توانایی صعود به جام جهانی را داریم

به گزارش فرتاک نیوز، رضا قوچان‌نژاد در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه نود ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای حادثه پلاسکو اظهار کرد: خدا را شکر در هلند هم خودم و هم علیرضا جهانبخش خوب کار می‌کنیم؛ از نظر تیمی هر دو شرایط خوبی داریم؛ چهارشنبه شب تیم‌های ما با یکدیگر در جام حذفی بازی دارد؛ من و علیرضا در تیم‌هایمان اثبات شدیم که اتفاق خوبی است.

 

او ادامه داد: نخستین هت‌تریکم را در لیگ هلند شب گذشته برابر آیندهوون داشتم ولی متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم و در یک دقیقه دو گل خوردیم و باختیم؛ دیروز و امروز ناراحت بودم ولی افتخار می‌کنم برابر قهرمان هلند و در زمین‌شان نمایش خوبی داشتیم؛ امیدوارم بتوانیم همین راه را ادامه دهیم و در پایان فصل جزء سه تیم بالای جدول باشیم.

 

مهاجم ملی‌پوش ایرانی هیرنفین با بیان اینکه هفته قبل که 2 بر صفر دن هاگ را بردیم، یک پنالتی گرفتم اما آن را به هم‌تیمی‌ام دادم، اظهار کرد: مهم این است امسال تیمی داریم که خیلی با یکدیگر هماهنگ هستیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و همچنین خودم گلزنی کنم و پاس گل بدهم.

 

قوچان‌نژاد اضافه کرد: واقعا تیم ملی شرایط خوبی دارد؛ از پنج بازی نتیجه گرفتیم و صدرنشین هستیم؛ بازی‌های خوب خانگی داریم و اگر لژیونرها همینطور در لیگ‌های برتر اروپا و همچنین بازیکنان در داخل ایران ادامه دهند شرایط خوبی برای تیم ملی به وجود می‌آوریم و برای دومین بار به جام جهانی خواهیم رفت؛ پتانسیل صعود به جام جهانی در تیم ایران است؛ بازیکنان با کیفیتی داریم و کادر فنی هم نیاز به تعریف من ندارد چون واقعا سطح بالا هستند.

 

او تصریح کرد: امیدوارم ما نیز بتوانیم تیم ملی و کادر فنی را کمک کنیم تا به موفقیت برسیم و نتایج را ادامه دهیم؛ نشان دهیم بردهای قبل اتفاقی نبوده است.

 

مهاجم ایرانی هیرنفین درخصوص حضور اودگارد بازیکن سابق رئال مادرید در تیم‌شان گفت: دو هفته است مارتین اودگارد به جمع ما اضافه شده و بازیکن فوق‌العاده‌ای است؛ دیروز 30 دقیقه با او بازی کردیم و خیلی به تیم و من کمک کرد؛ بازیکن با تکنیک و سرعت بالایی است؛ مطمئنم او در ادامه فصل به تیم هیرنفین کمک می‌کند.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان