//
کدخبر: ۴۳۷۹۷۳ //

چهره مغموم نعمتی در تمرین پرسپولیس

علی نعمتی در تمرین روز یکشنبه تیمش چهره مغموم و ناراحتی داشت.

چهره مغموم نعمتی در تمرین پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

علی نعمتی بعد از دربی به خاطر تکل بی موردی که زد و باعث پنالتی حریف شد زیر هجمه شدید انتقادهای خودی و ناسزاهای فراوان قرار گرفت تا یحیی گل محمدی، بیرانوند و حتی پیشکسوتان به کمکش بیایند و از او در فضای مجازی حمایت کنند.

همین باعث شد بعد از عذرخواهی دوباره  نعمتی از هواداران در صفحه شخصی‌اش فضای پیرامون او کمی آرام شود و این بازیکن از زیر فشار بیرون بیاید.

البته یحیی همان طور که بعد از سوت پایان بازی به فرشاد فرجی گفت، در مصاحبه ای گفت که نباید در آن صحنه تکل می‌زد تا فشار روی مدافع چپ سرخ‌ها ادامه داشته باشد.

نعمتی امروز با چهره مغموم و ناراحتی در تمرین تیمش حاضر شد تا نشان دهد تحت تاثیر جو ایجاد شده طی سه روز اخیر حسابی اذیت شده است.

با این حال باید دید آیا اتفاقات و انتقادهای اخیر روی کیفیت بازی او در اهواز هم تاثیرمنفی خواهد گذاشت یا این بازیکن بدون توجه به داستان‌های ایجاد شده بعد از دربی کار خودش را می‌کند.

نعمتی با وجود بازی در پست غیرتخصصی معمولا نمایش‌های کم نقصی در دفاع چپ ارائه می‌کند و جوز بازیکنان باثبات ترکیب سرخ‌هاست هر چند دست بسته گل محمدی در پست دفاع چپ نیز باعث این بوده تا همیشه فیکس باشد.

بیشتر بخوانید: نعمتی: به خانواده‌ام فحاشی نکنید

علی نعمتی

شاید اگر گل محمدی دفاع چپ قابلی داشت یا وحید امیری در دسترس بود نعمتی را به خاطر اشتباهش در دربی از ترکیب بیرون می‌گذاشت هر چند او از این بازیکن حمایت هم کرده بود و می‌داند که در آن فضای پرتنش و استرس موجود در دربی ممکن است هر بازیکنی دچار اشتباه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان