//
کدخبر: ۴۳۶۳۱۳ //

روزنامه دولت ادعا کرد: سه گزینه جایگزینی درویش

روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز خود خبر از تغییر احتمالی در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داد.

روزنامه دولت ادعا کرد: سه گزینه جایگزینی درویش
به گزارش فرتاک نیوز،

 این روزنامه که ارگان وزارت ورزش نیز محسوب می‌شود، در صفحات داخلی خود به مسئله تغییر قریب الوقوع مدیریت پرسپولیس پرداخته و حتی از آغاز مذاکرات با سه گزینه برای جابجایی صحبت کرده است.

این گزارش را بدون کم و کاست بخوانید:

پرسپولیس در حالی که برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به سه امتیاز دیدار مقابل الدحیل داشت، مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۶۰ هزار نفر هوادار شکست خورد تا در پایان بازی هواداران بشدت به عملکرد رضا درویش مدیرعامل و یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم اعتراض کنند. البته این اعتراض‌ها و واکنش هواداران سابقه داشته و اولین بار نبود.

در روزهایی که پرسپولیس به راحتی در لیگ برتر در برابر حریفان امتیاز از دست می‌داد، هواداران این تیم بیشتر از همه به عملکرد مدیرعامل معترض و معتقد بودند این مدیر برعکس سال‌های گذشته نتوانسته خواسته‌های سرمربی را تحقق بخشد و به همین دلیل پرسپولیس با وضعیت بسیار بدی پا به بیست و سومین دوره لیگ برتر گذاشته است. هواداران پرسپولیس در اغلب بازی‌های این تیم، مقصر اصلی ناکامی تیمشان در این دوره از رقابت‌ها را، مدیرعامل این تیم می‌دانستند و در این بازی‌ها واکنش‌های تندی نسبت به این موضوع داشتند.

البته رضا درویش در برابر این انتقادات حرف‌هایی داشت و بخشی از مشکلات این تیم را به گذشته ارجاع می‌داد و معتقد بود که مشکلات قدیمی پرسپولیس او را از پرداخت به وضعیت فعلی و تأمین کامل تیم باز داشته است، که البته همه این پاسخ‌ها برای هواداران متقاعدکننده نبود.

درویش به خاطر همین موضوعات نه تنها محبوب هواداران بی‌شمار پرسپولیس نبوده و نیست، بلکه این مدیر حتی نتوانست ارتباط خوبی با سرمربی و بازیکنان برقرار کند تا جایی که در طول هفته‌های گذشته کاملاً مشخص بود که هیچ گونه رابطه خوبی میان آنها وجود ندارد. این موضوع تا جایی پیش رفت که هر روز فاصله درویش به عنوان مدیرعامل تیم از مجموعه تیم؛ بازیکنان و کادر مربیگری، بیشتر و بیشتر شد. هر چند هنوز هم هواداران به عملکرد برخی بازیکنان و حتی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم، انتقاد دارند و معتقد هستند که در خیلی از بازی‌ها، نه بازیکنان و نه کادر فنی عملکرد خوبی نداشته‌اند، اما به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس بیش از هر کسی درویش را مقصر این وضعیت پرسپولیس می‌دانند و حالا مدیران عالی ورزش هم با درک درست از این موضوع، انگار به فکر تغییرات مدیریتی در این تیم هستند و باید منتظر این موضوع بود و شاید هم خیلی زود این اتفاق رخ دهد و از تغییرات روی نیمکت هم جلوگیری کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در این فصل از عملکرد درویش به خصوص در جذب بازیکن رضایت ندارد و با توجه به شکست و اعتراض هواداران احتمال تغییر او بسیار زیاد است.

یک مدیر اقتصادی و دو مدیر ورزشی به عنوان گزینه‌های جانشینی درویش مطرح شده‌اند که احتمال دارد این تغییرات بزودی انجام شود. هر چند به نظر می‌رسد تغییرات مدیریتی در چنین شرایطی شاید خیلی نتواند به پرسپولیس کمک کند، اما به طور حتم تأثیر روانی زیادی در تیم خواهد گذاشت و ممکن است در بازی‌های آینده این تیم در لیگ برتر تأثیر مثبتی داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان