//
کدخبر: ۴۳۶۹۳۷ //

چلسی فرصت خرید ستاره رئال را رد کرد!

پدر اندریک، ستاره جوان رئال مادرید، فاش کرد که آنها به توافق با چلسی خیلی نزدیک بودند، اما در آخرین لحظه همه چیز منتفی شده است.

چلسی فرصت خرید ستاره رئال را رد کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

اندریک، استعداد جوان برزیلی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید پیوست. با این حال پدر او اعتراف کرده است که او و پسرش قبل از امضای قرارداد با رئال مادرید فقط یک قدم تا پیوستن به چلسی فاصله داشته‌اند.

او گفت: «ما دعوتنامه‌ای از طرف مالک چلسی دریافت کردیم و برای دیدن باشگاه و کشور به آنجا رفتیم. ما بازی چلسی مقابل آرسنال را دیدیم و این فرصت را داشتیم که مربی، امکانات تیم، جورجینیو، سزار آزپیلیکوئتا و تیاگو سیلوا را ببینیم.

آنها همه چیز را برای ما توضیح دادند. ما را به کسی معرفی کردند که به ما کمک می‌کرد در لندن مستقر شویم. او خانه‌ای را که قرار بود در آن زندگی کنیم، مدرسه‌ای که اندریک در آن درس خواهد خواند و کلیسای نزدیک آنجا را به ما نشان داد.

پدر اندریک

با این حال همه چیز در آخرین لحظه کنسل شد. تقریبا توافق بسته شده بود. فکر می‌کردم قرار است در هوای سرد لندن زندگی کنم. اما شب ایجنت پسرم تماس گرفت و گفت که مالک چلسی از قرارداد منصرف شده، زیرا مبلغی که قرار است برای اندریک بپردازند باعث بالا رفتن قیمت سایر بازیکنان می‌شود. در مجموع قرار بود ۶۰ میلیون یورو پرداخت کنند و اندریک که در آن زمان ۱۶ سالش بود دو سال بعد به چلسی می‌رفت. سپس رئال وارد شد و ما با آنها صحبت کردیم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان