//
کدخبر: ۴۳۵۳۸۱ //

آنچلوتی: بلینگام خیلی شبیه کاکا است و فردا بازی خواهد کرد/ مهاجم جدیدی نمی‌خریم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که هافبک انگلیسی‌اش مصدومیتی ندارد و فردا مقابل گرانادا بازی خواهد کرد.

آنچلوتی: بلینگام خیلی شبیه کاکا است و فردا بازی خواهد کرد/ مهاجم جدیدی نمی‌خریم
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی در آستانه بازی فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل گرانادا در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا درباره وضعیت هافبک انگلیسی‌اش که با مصدومیت کتف دست و پنجه نرم می‌کند و تمرینات انفرادی امروز خود را نیمه‌کاره رها کرد، گفت: بلینگام مصدوم نشده، او کمی خسته بود و ناراحتی از ناحیه قوزک پا داشت اما مشکلی نیست و فردا بازی خواهد کرد. جود بازیکن فوق‌العاده‌ای است و از داشتن او خوشحالیم. در اینجا او بسیار مورد احترام است.

وی درباره مصدومان زیادی که در تیمش دارد، اظهار داشت: این تنها مشکل ما نیست و تیم‌های دیگر هم تحت‌تأثیر مصدومیت‌ها قرار گرفته‌اند. ما در هر بازی یک بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست می‌دهیم. باید با این شرایط کنار بیاییم و با همین روش به کارمان ادامه دهیم. حالا بازیکنانی که این فصل کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، می‌توانند بازی کنند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره وضعیت دروازه‌بان اسپانیایی‌اش که اخیراً پیش از بازی رئال مادرید مقابل براگای پرتغال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در حین گرم کردن از ناحیه عضله نزدیک‌کننده پای راست خود دچار مصدومیت شد، خاطرنشان کرد: کپا را برای بازی فردا در اختیار داریم. با او درباره وضعیتش صحبت خواهم کرد اما پزشکان تیم برای استفاده از او چراغ سبز نشان داده‌اند. فردا اما لونین همچنان در درون دروازه خواهد ایستاد و سپس کپا برای بازی با بتیس آماده خواهد بود.

کارلتو همچنین در مواجهه با این پرسش که «بهترین پست برای فدریکو وارلوده کدام پست است؟»، گفت: فدریکو در هر پستی می‌تواند بازی کند. او هافبک بسیار کاملی است و بازیکن بسیار مهمی برای ما به شمار می‌رود.

وی درباره احتمال جذب مهاجمی جدید به ترکیب تیمش در پنچره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو اظهار داشت: خیر، باشگاه ترکیب تیم را در تابستان برنامه‌ریزی کرد و همه چیز خوب است. مصدومیت‌ها هم به خاطر برنامه پرفشار بازی‌های رخ‌ می‌دهد.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره مقایسه شدن بلینگام با دی‌استفانو، کرایف یا زیدان گفت: من نمی‌توانم چنین مقایسه‌اس کنم اما می‌توانم بگویم که بلینگام ویژگی‌هایی زیادی از کاکا را دارد.

آنچلوتی در پایان درباره رابطه خودش و مدیران باشگاه رئال مادرید خاطرنشان کرد: رابطه من و باشگاه بسیار خوب است و احساس می‌کنم که آنها من را دوست دارند و این به من انگیزه ادامه کارمی‌دهد.

رئال مادرید که در حال حاضر با 35 امتیاز صدرنشین لالیگای اسپانیا است، از ساعت 21 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای گرانادا خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان