//
کدخبر: ۴۳۶۷۹۹ //

رکورد کارت زرد به نیمکت یک تیم لیگ برتری شکسته شد

به نظر می رسد رکورد دریافت اخطار از سوی نیمکت نشینان یک تیم لیگ برتری در جریان بازی پرسپولیس – هوادار شکسته شده باشد.

رکورد کارت زرد به نیمکت یک تیم لیگ برتری شکسته شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اشکان خورشیدی  داور مسابقه پرسپولیس – هوادار با دادن چهار اخطار به نفرات نیمکت هوادار به نوعی رکوردشکنی کرد.

در میانه‌های نیمه نخست بازی پرسپولیس – هوادار و در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر با یک توپگیری به سمت دروازه حریف حرکت کرد و توپ از دست پرسپولیسی‌ها رفت ناگهان داور، بازی را قطع کرد و با رفتن به سمت نیمکت هوادار به یکی از نیمکت‌نشینان این تیم کارت زرد داد. به یکباره همه اعضای نیمکت تیم هودار لب خط آمدند و بحث با داور بالا گرفت و آنها  بشدت به  تصمیم داور اعتراض کردند که حاصل این اعتراض‌ها دو کارت زرد دیگر به محمود فکری و یکی دیگر از دستیارانش بود.

به نظر می‌رسید در آن صحنه که نزدیک بود برای پرسپولیس موقعیت خطرناکی ایجاد شود نیمکت نشینان تیم هوادار اعتقاد داشتند داور باید خطای هند اسماعیلی فر را می گرفته اما انگار شخص خورشیدی داور وسط بازی و نه کمکش که به نیمکت هوادار نزدیکتر بود چیزی شنیده بود که آنطور به سمت نیمکت هوادار رفت و کارت زرد نشان داد.

جالب اینکه خورشیدی در اواخر بازی هم به یکی دیگر از نیمکت نشینان تیم هوادار کارت زرد نشان داد در حالی که از بین بازیکنان این تیم فقط دو نفر اخطار گرفتند.

بعد از بازی و با مصاحبه های مسوولان ، بازیکنان و مربیان تیم هوادار و البته اشکان خورشیدی مشخص شد آنها بشدت با هم مشکل داشته اند هر چند خورشیدی می گفت اگر قرار بود قانونی با نیمکت نشینان هوادار برخورد کند باید تصممیات سخت تری درباره آنها می گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان