//
کدخبر: ۴۳۶۵۰۲ //

زمان بازنشستگی لواندوفسکی مشخص شد

روبرت لواندوفسکی معتقد است حداکثر تا چهار سال بعد به فوتبال ادامه خواهد داد.

زمان بازنشستگی لواندوفسکی مشخص شد

روبرت لواندوفسکی در فصل جاری آمار بدی ندارد ولی اگر ان را با آمار فصل گذشته در همین مقطع مقایسه کنیم، باید اذعان کرد که او کمی دچار افت شده است.

هفت گل و سه پاس گل در قیاس با 13 گل و چهار پاس گل فصل گذشته. خود لوا ولی نگران نیست.

1963886

ستاره لهستانی در مصاحبه با کلوب دپورتیستا گفت که مشکل او در واقع به شکل بازی بارسا بر می گردد: «می دانم بازیکن بارسا بودن یعنی چه و اینکه چقدر توقعات از بازیکنان بارسا بالاست. در بارسا فقط برد اهمیت ندارد و باید خوب بازی کرده و زیاد هم گل بزنید. فصل جاری شروع خوبی نداشتم و اوضاع آنچنان که باید خوب و کامل پیش نرفته است. معتقدم اگر در بازی ها شانس های گلزنی زیاد خلق نکنیم، من و دیگر مهاجمان نیز نمی توانیم گل های زیادی بزنیم. اینگونه گل زدن دشوار می شود.»

1963883

لوا در مورد زمان بازنشستگی‌اش گفت: «کاری به این ندارم چند افتخار فردی و تیمی کسب کرده ام. من هنوز انگیزه های بالایی برای فوتبال بازی کردن دارم و خودم را سرحال و آماده می بینم. من همچنان عاشق فوتبالم و فکر می کنم سه سال دیگر و شاید هم چهار سال بعد بتوانم بازی کنم. سال 2026 یا 2027 می تواند زمان مناسبی برای بازنشستگی باشد.»

1963882

لوا اخیرا در جریان بازی با آلاوس با لامین یامال دچار تنش شد. او در این رابطه گفت: «هیچ مشکلی بین بازیکنان باتجربه و جوانان تیم وجود ندارد و گاهی در جریان بازی از این اتفاقات رخ می دهد. فشار توقعات در بارسلونا بالاست و معتقدم بازیکنان جوان نیز باید موقعیت خود را در این باشگاه بزرگ بهتر درک کنند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان