//
کدخبر: ۴۳۶۴۸۴ //

بارسا به یک شرط قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا در گفت‌وگوی جدیدی، درباره شرایط سخت بازی برای این تیم، توانایی تیم برای قهرمانی در چمپیونزلیگ و وضعیت کنونی باشگاه صحبت کرده است.

بارسا به یک شرط قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود

روبرت لواندوفسکی ستاره خط حمله بارسلونا علی‌رغم افت محسوس در چند بازی گذشته، در مصاحبه جدیدش در مورد احساس خوبش برای بازی در این تیم صحبت کرد.

این مهاجم لهستانی درباره شرایط حال حاضر خودش و باشگاه گفت: «احساس خیلی خوبی دارم. می‌دانم که همه چیز خوب پیش رفته است، نه‌تنها در داخل باشگاه اتفاق خوبی می‌افتد، بلکه در خارج از آن هم که می‌بینم هواداران در مواقع سخت از من حمایت می‌کنند، خوشحال می‌شوم. احساس می‌کنم در زمان و مکان مناسبی هستم. یکی دو سال پیش از این که به این‌جا بیایم، می‌دیدم که مسائل زیادی اطراف باشگاه وجود دارد و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما اکنون فکر می‌کنم ما در مسیر درستی هستیم و بازیکنان می‌توانند بر روی بازی تمرکز کنند.»

1963849

او درباره پتانسیل تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان افزود: «وقتی که درباره چمپیونزلیگ صحبت می‌کنیم، می‌دانیم که شانس و حضور همه بازیکنان در بازی‌ها هم لازم است. اگر همه بازیکنان آماده باشند و مصدوم خاصی نداشته باشیم می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم و قهرمان لیگ قهرمانان شویم.»

مهاجم لهستانی در آخر درباره بازیکنان جوان تیم نیز صحبت کرد: «با بازیکنان جوان، شما باید تعادل خوبی بین گاهی اوقات استراحت دادن به آن‌ها و سخت نگرفتن، و گاهی اوقات تمرین دادن به آن‌ها بیابید. چون همه این کارها برای آن‌ها آسان نیست، ما در حال صحبت در مورد بازی برای بارسلونا هستیم، آن‌ها از سوی باشگاه، هواداران و همه افراد خارج از باشگاه تحت فشار هستند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان